Çağıramam artık seni ,çağıramam anla beni. Sende seviyor isen çağırmadan gelsene hadi. Ah bir anlasan , anlatmadan ,anlasan Seni ne kadar çok istediğimi.
AŞK İHANET ’ İ
İHTİRAS YALAN ’ I Terketmiş .
Biz ayrıldıktan sonra. Ben ise yokluğuna küsmüşüm.
Önce usulca perdelerimi kapıyorum. sonra kapıyı. En sona ise ,ışıklarımı sakladım.
RUHUM Karıncalanıyor. Gecenin en kör vaktinde. Gerçeğe uyanıyorum yarı baygın uykumdan Yalanların içinden gerçekleri ayıklıyorum . Ayılıyorum Gerçek bellediğim dunyaya. Koca bu şehir, ışıklarını söndürdükten sonra.
Aydınlıkta yazamıyorum SENİ. Aydınlıkta göremiyorum ,aynalardaki kendimi. BEN Aydınlıkta kendime El oluyorum . Aydınlıkta küsüyorum yokluğuna Neredeyse duşman belliyorum cama yansıyan siluetimi ama küsemiyorum işte. Ben birtek düşlerimde kavuşuyorum . Sarılıyorum ,bensiz yurt edinmiş ,Zavallı Varlığına.
Bir an yureğimi kapatıyorum,tutsak etttiğin aşk büyüsüne. Gökyüzü gunahlarımla boyanmış başka renk tadında. Ne gökyüzünün mavisi ,ne de çiçeklerin yeşili hiç birşey eski renginde değil,gözlerimin menzilinde.
Yüzümün bir yarısında Sen ,diğer yarısında gerçeklerin Tutsak ediyor düşünceler,beynime, öcü niyetinde sızıyor karanlıktaki odama ,gölgen.
Görmek istemeyeceğim şeyleri, sille gibi vuruyor gerçekler ,aynada gördüğüm yüzüme. O yuzden saydırıyor ayaklarım ,aynı taş aynı toprak üstünde.
O yuzden kalıyorum Sevdiğim , Küf tutmuş odalarda.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
S E S S İ Z F E R Y A D I M şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
S E S S İ Z F E R Y A D I M şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirin adı gibi sessiz feryad yansımış yaşanmışlıklarıyla hisettikleriyle sayfaya çok çok güzel sıralanmış duygular en ince detaylarına kadar aşka hasretinizin bitmesi dileğimle seven seveninde olması temennilerimle sevgi selamlarımla
feryatların dinmesi gönül sesinizin güzel ırmaklarda coşması dileklerimle..
tebrik ederim.. selam saygı ve dua ile..