Tut ellerimden sakın bırakma Avuçlarım üşüyor Değdir yüreğini yüreğime Kirpiklerimi titretme yar Hani.. Masallarda bir melek vardı Biliyorum! Seni bana o getirdi. Dua-larımdaydın hep Şimdi karşılığını buldu Tut yüreğimden bırakma Bırakırsan düşerim Hüzünler yağar gözlerime Ben her gece sensizlikte ölürüm. Hayata bir sıfır yenik başlamak Yordu bu yüreği can Sende hayat bulsun bu beden bu ten. Öldürme yar ... Şehrime yağmurlar yağıyor Yerleri ıslatmadan Yarın ki gün bizimdir Kilit vurdum gönlüme Gidersen biteriz Tut ellerimden bırakma yar Yoksa düşeriz ... Hüznüm yıllara sürgün Sevdam bir ömür esirin olsun Varsın her şey senden gelsin Yeter ki ellerin tutmasını bilsin Avuçlarımdan sızan yaşı silsin Tut ellerimden bırakma Mutluluk acılarla yer değiştirsin Sende tükensin bu ömrüm Zaman isterse ayrılığı vursun Sen yokken bile seninleyim Sabahı sabaha eklerim Saatlerce yolunu beklerim Yüreğimdesin ... Senin şiirlerinle düşlerim yoğrulur Bu alın yazıma yemin olsun Sevginle dirilen iki damla yaş Avuçlarıma sen sen diye vurur Tut ellerimden bırakma Bırakma yar ... Yüzümdeki eski günahın izleri Sen geldin silindi pusları Tövbe ettim bir daha dönersem geri Tut ellerimden bırakma Bırakma yar Kolay değildir bir aşka yelken açmak Tuttuğun o ele sahip çıkmak Ya tut, ya Bırak Yok ortada kalmak Tut ellerimden bırakma Bırakma yar ... Gökyüzü, yıldızlar ve gece Bir de odama hayalin düşünce Yer gök sen olur yağar üzerime Şimdi seninleyim İşliyorum sevgimi evrenin gergefine İlmek ilmek dokuyorum adını Harmanlıyorum sana dair her anı Tut ellerimden bırakma Bırakma yar Sen yokken her şey anlamsızlaşıyor Tutsak oluyorum düşlerime İsyanlar düşüyor gecelerime Ölüp ölüp diriliyorum Bırakma ne olur yar Yenilirim sen olmazsan acılara Yüreğimin sol yanı durmadan kanar Yalnızlığımı gömerim duvarlara Sensizken bu hayat beni yutar Tut ellerimden bırakma yar ... Yüzümü çevirdim yücelere Vicdanımla konuştum Şükrümle kanatlandım Emaneti Allah’tan bildim Aydınlıklar içinde dualar ettim Sabırla yoğruldum beklerim yar.
Tut ellerimden bırakma Tut ki ayrılık olmasın Tut ki sevdamız gözyaşında boğulmasın Tut ellerimden bırakma, bırakma yar
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tut Ellerimden Bırakma Yar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tut Ellerimden Bırakma Yar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Asyam sesıne nefesıne sağlık Enes kardeşim kalemin daim olsun şiir yolun açık olsun he bu arada , arada ilhamiyi bana da yolla uzun zamandır sende olmuyor ama ))
Dil-ruba Emine Genç tarafından 11/15/2012 2:23:29 AM zamanında düzenlenmiştir.
Asyam sesıne nefesıne sağlık Enes kardeşim kalemin daim olsun şiir yolun açık olsun he bu arada , arada ilhamiyi bana da yolla uzun zamandır sende olmuyor ama ))
Dil-ruba Emine Genç tarafından 11/15/2012 2:23:29 AM zamanında düzenlenmiştir.