(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yıkılmam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yıkılmam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok hoş olmuş kutlarım Beğendim ve zevkle okudum. Şiir tadında güzel bir paylaşımdı. Şiirlerinizi takıp ediyor Takdir ediyorum.. Başarılarınız daim olsun Kaleminiz de hiç susmasın....
----------------------------------------------------------------- Belliki şaire haksızlara karşı savunma başlatmış
Kuşanmış kılıcı kör oğlu gibi Ne bir güç tanırım nede bir lobi Fitneye fesada atarım tabi Saldırır karnını delerim valla
Zevkle okudum coşkuyla yazmış olduğunuz harika şiiri beni kurtuluş savaşına götürdü Benin Milletimin erkekleri kadar kadınlarıda kahramandır bunu benim ülkeme yan bakanlar iyi hesaplamalı diye düşündüm Yüreğine sağlık çok harikaydı kutlarım Selamlarımla Osman AKSOY
osman aksoy tarafından 11/11/2012 4:04:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yıldız hanım şiiriniz harika... Siz atın taşları( ki tam da hedefini bulduğuna inanıyorum ) bizim yerimize de lütfen. Şiir öyle etkili ve öyle çok bildik insanlara doğrultulmuş ki şiirde hemen herkes bir parça kendini bulabilir., Şiiri bitirince umarım derin nefes alıp ooh demişsinizdir.
Zira şiir, günlük olaylarla yaşadıklarımızla şarz olup de/şarz olma hailimizden doğar...Yani ben öyle tahmin ediyorum. Gönülden kutluyor, sevgi ve sonsuz selamlarımı sunuyorum.
Eski Toprakların yetiştirdikleri öyle kolay kolay yıkılmıyor…
Aşılamışlar yüreğimize tüm mevsimlerin baharını kışını bir arada… Lapa lapa kar yağarken avuçlarımıza güneşin bol kepçesi karşılıyor onları ve her seferinde buz tutan gülüşler daha çok ısınıyor…
Dostunu satandan adam mı olur?
Atarım taşları, hedefi bulur,
Yırtılan yakası elimde kalır,
Yatırıp boynuna basarım valla.
Harika bir şiir olmuş..kutlarım...
Kaleminiz gönlünüz dert görmesin insallah
Saygılarımla...