(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HASRET SATIRI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HASRET SATIRI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cemal Hocam kalemine ömrüne bereket nefis bir eserdi ilahi tadında yorumcunun hakkınıda vermek lazım süperdi selam ve dualarla emegi geçenlere sayğılar Cumanız Mubarek olsun
şimdi diyecekler ne alaka aşktan ziyade mevla aşkıda vardı onu sezinledim şiirin derinliklerinde isteyen şiirdeki ziyafeti görür istemeyen görmez herkes bu şiirde ki derin duyguyu çözemez ben çözdüm sevgilerle yüreğine sağlık cemal abi
BİLEO. tarafından 11/16/2012 9:07:16 AM zamanında düzenlenmiştir.
kalemin ve yüreğin var olsun, umudun yeşersin arzun bahtiyar olsun, bir ömür beklediğin aşk ve özlem hasretin gönlünde murat bulsun gönlün bahtiyar olsun
Sevgili kardeşim.Harika bir şiir yazmışsın.Hece vezinli olunca dahada bir güzel olmuş.Sende benim gibi gece yatmaz ,gündüz kalkmazlardan olamazsın,çünkü çalışıyorsun.Senin kahraman fena tutulmuş,yanıp yanıp kavruluyor.Bu sevda canına yetmiş,bezdirmiş onu.Geziyor, dolaşıyor,kendi kendine konuşuyor,bakalım dinleyelim neler diyor?'''' Değişmemelisin hiçbir şeyle bir bardak su içmenin mutluluğunu, Fakat ne kadar sevinç varsa yaşamak özlemiyle dolmalısın Ve kederi de yaşamalısın, Çünkü acılar da, sevinçler gibi olgunlaştırır insanı ömür dediğimiz şey, hayata sunulmuş bir armağandır, Ve hayat, sunulmuş bir armağandır insana.onun için ,bezmeyeceğim.ve Allah izin verdiği serede hayattan keyf alarak yaşayacağım'''' diyor ve olduğu yerden kararlı adımlarla çekip gidiyor.....
Sevgili kardeşim. şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
KISKANÇ
Sakın bir söz söyleme.. .Yüzüme bakma sakın! Sesini duyan olur,sana göz koyan olur. Düşmanımdır seni kim bulursa cana yakın, Anan bile okşarsa benim bağrım kan olur...
Dilerim Tanrı'dan ki,sana açık kucaklar Bir daha kapanmadan kara toprakla dolsun, Kan tükürsün adını candan anan dudaklar, Sana benim gözümle bakan gözler kör olsun! Faruk Nafiz Çamlıbel
suzan çelik tarafından 11/4/2012 2:21:52 AM zamanında düzenlenmiştir.
saygılar