(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SIR AŞKTA FARKLIDIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SIR AŞKTA FARKLIDIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiriniz anlam hissiyatıyla süslüydü yerinde sözler kullanılmış ve yerinde sözler bir araya getirilmiş yüreğinize sağlık yazan eller ve yürek dert görmesin iyi geceler
Sevgili arkadaşım.Sen burada iki tür aşktan bahsetmişsin ama beşeri aştan çok ilahi aşk daha ağır basmış. İlahi Aşk sırlarla dolu bir sırdır. Anlatması sırdır. Anlaması sırdır. Paylaşması sırdır.İnsan hayatının bir sonraki adımıdır. Bu konuda Beyazıt_ı Bestami şöyle der: '''"Bu bilgiyi arayarak bulamazsın. Ama ne var ki bulanlar, yalnızca aramış olanlardır Bu cüppenin altında Tanrı'dan başkası yoktur. / Beyazıt-Bistami" Bu aşkı görenler içinse bunu zihin diliyle anlatmak imkansızdır. Tanımlama için gerekli duygusal karşılıklar yoktur. Tanımlama için gerekli olan zıtlıklar yoktur. Tarif edilmek istenen şuur hali tariflerin ötesinde bir şeydir.
sevgili kardeşim,şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam.şimdi şiirinize ve yorumuma uygun şiir veya iki söz ekliyorum.hoşçakalın.
şimdi Mevlanın bir görüşünü aktarıyorum.
Çiçekler, akarsu zinciri gibi parlamak, meyveler, tomurcuklanmak için hep baharı isterler. Baharda çiçek dökülünce meyve baş gösterir. Ten de harap olunca can görünür. Meyve mânadır, çiçek onun sûreti. O çiçek, müjdedir, meyve de nimeti” Çiçek döküldü mü meyve meydana çıkar. O kayboldu mu bu fazlasıyla görünür. Ekmek kırılıp yenmeyince kuvvet verir mi; salkımlar sıkılmadıkça şarap olur mu? Helile, ilâçların arasında kırılıp ezilmedikçe ilâçlar, nereden sıhhati artıracak?”
Kıymetli Hocam; Güzel, anlamlı ve ilahi aşkın baskın olduğu mısralar kaleme almışsınız ki çok severek okudum, huşu veriyor insana bu ihlaslı eseriniz... Kutluyorum kaleminizi... Kalbi selam ve saygılarımla....
Kutlarım kardeşim bu güzel kalemini evet sır aşkta çok farklıdır Ne rengi belli ne dengi dünya kurlandan bu yana şiirlerin türkülerin klavuzu oldu çok şirin bir şiir okudum daim ol
Bak gözlerin rengine, Uçar gönül engine, Bir gün düşer dengine, Sanma konar zengine, Sır aşkta çok farklıdır.
Biz aşk için var olduk, Aşkı derinde bulduk, Her dem onunla dolduk, Onsuz bağrımız yolduk, Sır aşkta çok farklıdır.
Yârim seni anarım, Gece gündür yanarım, Hep hasrete banarım, Bir selama kanarım, Sır aşkta çok farklıdır.
Yer sensiz ben neylerim, Gönlüm nasıl eylerim, Ağalarım beylerim, Cemal halim söylerim, Sır aşkta çok farklıdır.
Cemalettin GÜRPINAR
Güzeldi hocam.................Beğeni ile okudum ..................................Kaleminize yüreğinize sağlık ..................................Yürek sesiniz hiç susmasın ::::::.............................. Saygılar selamlar