(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BUGÜN BAYRAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BUGÜN BAYRAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cemalettin hoca bayrama özel değerli şiirinizi kutlarım.Geçmiş bayramınızı da ayrıca kutlarım..Ben sitede bulunan bütün arkadaşlara hitaben kutlama mesajı yazdım size ulaşmamış olabilir..Selam ve saygılar..
Haydin gafleti bırakın, Mübarek gün bugün bayram, Bırak cehli takva takın, Mübarek gün bugün bayram.
Yanlışlardan çek elini, Gıybet etme tut dilini, Gözden akan gör selini, Mübarek gün bugün bayram.
Emir büyük, büyük yerden, Gerçek âşık geçer serden, Coştu gönül farksız nardan, Mübarek gün bugün bayram.
Hacılar haccını yapar, Herbirisi sevap kapar, Şeytansa kahrına sapar, Mübarek gün bugün bayram.
İlahi emre uyulur, Tekbir, telbiye duyulur, Boyun Hakk yola koyulur, Mübarek gün bugün bayram.
Gönülleri kırmayalım, Kalbe nifak örmeyelim, Kin ve haset dermeyelim, Mübarek gün bugün bayram.
Cemal dostsuz kalmayalım, Büyük küçük demeyelim, Yanlış taham yemeyelim, Mübarek gün bugün bayram.
Cemalettin GÜRPINAR KUTLARIM ÇOK GÜZEL BAŞDAN SONA ANLAMLI VE EYİTİMLİ KALEMIN VAR OLSUN HAKLISİN BÜYÜK KÜÇÜK DEMİYELIM NE GÜZEL KELİME AYRİM YAPSAN DOSTSUS KALIRSİN SEVGİYLE KALIN SENİNDE BAYRAMIN KUTLU OLSUN SEVGİLER
Çok güzel, anlamlı ve incelikli bir şiir. Hiç dile takılmıyor ve her satırı kitap gibi. Bir bayram şiiri ancak bu kadar güzel olabilirdi. Emeğinize teşekkür ediyor, herkesin bayramı en az sizin kadar idrak ederek yaşamasını diliyorum. Saygılar sunarım...