Kader çizgimin üzerinde çıkmaz bir yol Acıların hasadını gizleyen bir heybe sırtımda Kararmaya yüz tutmuş bulutlar Cendereye sıkışmış anılarım sen dökülüyorsun Issız bir yolda senli düşüncelerle ilerliyorum
Yolunu bulamayan bir gezginim sevda yollarında Bir ömür sevgi diye kurduğun barikatları temizleyen İzbe karanlıklarda gözbebeklerinle aydınlanan Acı hüsranlara müptela geleceğe ilerleyen Belki de bilmeden kölesi olmuşum aşkı satan sen
Uyandım artık uyandım derin uykulardan Senli aldatmacalar boyamıyor pembelere gözlerimi Gidiyorum sensizliğin beni taşıdığı yere Dilimde belki biraz hüzünlü biraz da buruk Ayrılık şarkısını mırıldanarak Yelken açtım sensiz huzurlu mutluluğuma ....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYRILIK ŞARKISI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYRILIK ŞARKISI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kader çizgimin üzerinde çıkmaz bir yol Acıların hasadını gizleyen bir heybe sırtımda Kararmaya yüz tutmuş bulutlar Cendereye sıkışmış anılarım sen dökülüyorsun Issız bir yolda senli düşüncelerle ilerliyorum
Yolunu bulamayan bir gezginim sevda yollarında Bir ömür sevgi diye kurduğun barikatları temizleyen İzbe karanlıklarda gözbebeklerinle aydınlanan Acı hüsranlara müptela geleceğe ilerleyen Belki de bilmeden kölesi olmuşum aşkı satan sen
Uyandım artık uyandım derin uykulardan Senli aldatmacalar boyamıyor pembelere gözlerimi Gidiyorum sensizliğin beni taşıdığı yere Dilimde belki biraz hüzünlü biraz da buruk Ayrılık şarkısını mırıldanarak Yelken açtım sensiz huzurlu mutluluğuma ....
her gönülde yaşanmış bir aşk hikayes saklıdır. ve yaşadıkça acısı dernlerden sızılar. alınan yolun sonunda esaretten kurtulmak nasip olur şiirdeki yüreğe. duygu yüklü buruk hazla okundu şiir. tebrikler.
Çıkmaz bir yol kader çizgimin üzerinde Sırtımda acıların hasadını gizleyen heybe Kararmaya yüz tutmuş bulutlar Sen dökülüyorsun cendereye sıkışmış anılarımdan Yol ıssız, senli düşünceler....
Yönünü bulamayan bir gezginim Sevda yollarında kurduğun barikatları temizleyen Göz bebeklerinle aydınlanır izbe karanlıklar Acı hüsranlara müptela ilerlerken geleceğe Bilmeden kölesi olmuşum aşkı satan sen..........................Karışmak değil haşa kendimce kurdum kelimelerin yerini kurcalayarak.Amacım kelimelerin yerleri ile oynadığımda şiir nasıl olacaktı,bir oyun gibi...
Yoğun duygularla işlenmiş bir yürek sesi var olsun
Beğenilerimi bırakarak ayrılırken sayfandan mutlu bayramlar dilerim.
Süreyya ŞİŞMANLAR tarafından 10/27/2012 10:31:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Merhaba sevgili şairem Şiirimi kendinizce düzenlemeniz çok hoştu farklı bakış açılarından bakmak ve okuyucu tarafından dikkate alınmak işte budur size çok teşekkür ederim