Solgun renkleri Gül destesinde toplanır şairin. Bin renk olur açar şiirinde yeniden.
Bir türkü vardır halâ bestesinde Biraz isyan Biraz vicdân Biraz umutla birlikte, Tamamlanmamış birkaç kelime Eklenir Hayât silsilesinden Beste şiir olur akar yüreğinden yüreklere.
Mevsimler geçer Kan yoğrulur anaların yüreklerinde. Bin evlât olur doğar şirinde yeniden.
Şimdi bu zamanlarda Gel iki kelâmını etme şairin. Yazdı mı İbrâhîm ’in kalemi Keskîn olur Cümle âlem kılıcından. Ne türküleri eksik bırakır Ne de kelimeler öksüz kalır kınında.
Kırık zâmanları olur Kalemin yazamayacağı kadar yorgundur. Bin tesellî olur sevildiği yürekler şiirlerde.
Elîf Vav ’ sız eksik kalır Kaleminin yazmadığı anlarda. Eşrâf simyacı edasındayken Cevher’i kıskandırır kabuğunda İbrâhîm ’ in kelâmları. Yazdığı çizdiği ne ise odur. Bırakmaz ezberine her şeyÎ.
Yaşanacak günler olur Bir nefesin bir nefse teslîm olduğu. Bin uyarı bırakır şiir aslında defalarca fikirlere.
Ölüm sevilmez bazen Lâkin kaçmayı da beceremez kimse. Şimdî tut aynayı yüzüne Bak bir kez daha cismine. Ara insânca birşeyleri. Sonra kendine çevir kalemi Bir kez daha yaz içinden İbrâhîm ’ i.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İbrâhîm' in Kalemî şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İbrâhîm' in Kalemî şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geceleri sessizdir, dinlenmek ister, dinlendirmek ister tıpkı ruhumuz gibi. En çok o zaman anlarız içimizdeki öteki ben' i, ancak o zaman konuşur bizimle. Uzun ve yoğun, kalabalık bir günün sonunda, e hadi anlat bakalım, sıra seni dinlemeye geldi deriz kendimize. Belki de sadece o zaman iç âlemimize zaman ayırabiliyoruz şimdi de sen anlat, biz dinliyoruz O da alır eline kâğıt-kalemi başlar yazmaya… Kutlarım şairem
Solgun renkleri Gül destesinde toplanır şairin. Bin renk olur açar şiirinde yeniden.
_______________________________ İbrahim'i bilmiyorum; ama Fazie hanımın velût kalemini biliyorum... Bir fabrika... Ama duyguları başka, söz başka, imge başka... Yazın siz hep yazın... Taşlanacak yer bırakmayın bakalım... Kalem yazıyor, bize de tebrik etmek düşüyor...
H ü r m e t l e . . .
================================================== e d i b / a h m e t
O keskin şair kalemlerinden bir insanlığın duygusal tarihi süzüldü hep. Şiirin tarihi sanırm insanlığında tarihidir. İNSAN VAR ŞİİR VAR. ŞİİR YOK İNSAN YOK : Çok güzeldi sevgili AYLİN dost
Şiir özel...
Tebrik etmek düşer bize de
Selam ve saygılarımla