Gündüzlerim yalın ve eksikti senden. Uykusundayım kokunun Rüya mısın , gerçek mi İkisinde de yaşıyorken seni Cevabını veremezdim kendime.
Masal misaliydi bana gelişin Tutuşun sana olan kelimelerimin her birinden. Yanıyor/d/um.
Çekip çıkardın beni başka zamanlardan Tuttun ellerimden göğsüne yasladın Doğrulttun namluyu sana ait kalbime Çektin tetiği hiç düşünmeden Beni seninle öldürdün sevgilim.
Tekrar seninim şimdi Hiç olmadığım kadar daha daha yakın Biz’e Doğuyor/d/um.
Şimdi , Kollarının sıcaklığına uyut tekrar beni Büyüt içinde ninnilerle Sadece Biz olalım her şeyimizin ardından Al bir kez daha sevginle yoğur Ve sadece sen sarıp sarmala geleceğimize.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sadece BiZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sadece BiZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi , Kollarının sıcaklığına uyut tekrar beni Büyüt içinde ninnilerle Sadece Biz olalım her şeyimizin ardından Al bir kez daha sevginle yoğur Ve sadece sen sarıp sarmala geleceğimize.
Bırak vakti biz olsun aşk-ı alametin... Yüreğinize sağlık, etkili ve hoş dizelerdi.
..sevdanın aşkın mısralarda bütünleşmesi denirdi duygu doluydu yanındaki sualleri duyulmuyordu özlemin yaşatmak vardı sessizce içinde şimdi kullandım bir dizede sarılmak en güzel ritüeliydi aşkın çok güzeldi şiir teşekkürler tebrikler selamlar...
susarken bile çok şey söyler yürekleri ve dokunurken yeryüzünü çizermiş bazen parmak uçları tende...kelimelerin yetmediği hislerin bir gizemidir sevmeler ve aşkın esintisi...:-))
yaşamı anlamlandırmak duygların delhizinde ve tarifini yapılmayan sevmelerin anlamına mana katmak...ve aşk yaşanır zaten anlatılmazmış :-))) derler ne bileyim ben işte :-))
Tekrar seninim şimdi Hiç olmadığım kadar daha daha yakın Biz’e Doğuyor/d/um.
Şimdi , Kollarının sıcaklığına uyut tekrar beni Büyüt içinde ninnilerle Sadece Biz olalım her şeyimizin ardından Al bir kez daha sevginle yoğur Ve sadece sen sarıp sarmala geleceğimize.
Demek ki sevmek böyle bir şeymiş. Ben böyle sevgiyi anlar ve değer veririm. Sevgiler, yaşandıkça güzelleşir. Dünyada sevmekten daha güzel ne olabilir ki. İçinizdeki düşüncelerinizi özgürce paylaştığınız için, sizi kutluyorum. Değerli kaleminizden güzel bir sevda şiiri okudum. Saygı ve sevgi ile kalın.