(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Bıraktığım Yerde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Bıraktığım Yerde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir yazar insanlar, ama çok az'ı böyle tamamlayabiliyor şiiri. Böyle şiirler okuduğumda, bir sonraki şiiri yayınlamak konusunda kendimi sorgulamadan edemiyorum. Tebriklerimi sunuyor, mutlu bayramlar diliyorum efendim.
Bana yorgun argın aşka dargın halimle bile iyi gelen bir şiir, ve bu şiire güzel bir şiirsel yorum yazılır.
seninle başlıyorum seni bıraktığım yerden yeniden katlanı/yorum çoğalı/yorum yorumsuz kalıyorum bir bir toparladığım harfler işaretler sayılar saydıklarım karışmış bir birine nereden tutsam hangi birine dokunsam seni anlatıyorlar anlatı/yorum
bir resim bir de sesin hayal meyal düşlerin uzak dursa da gerçeğin dedim ya yeniden aldırmı/yorum. seninle yeniden aynı yerinden aşka yenilmeden başlı/yorum
..yaşanılan ve devam eden hayata yine yeniden bağlanmak arzusu aşk cümlesi bitirmemiş zaten virgülllerle yine güzel bir şiir okumanın kıvancıyla teşekkürlerimi kabul buyrunuz tebrikler...
Şimdi sana yolcuyum Dağlarının eteklerinden tırmanan.
hayırlı yolculuklar... ::)) ama yapmayın böyle güzel anlatmayın... Okuyunca insanın yeniden yolculuğa çıkası geliyor... gönül bu... İyi bayramlar... sevgiyle kalın...
Tebrik ederim. Demek ki aşık olanların hepsi kanepede yatmaya mahkummuş. Fotograf bunu anlatıyor. Şiire eleştirin şudur. Kimsenin krallığına girmemek lazım. Seviyorsak köle olmak zorunda değiliz. Krallarımız, zamanla zalim diktatörler olabilmekte. Soracağız: Sen beni seviyor musun kardeşim? Evet derse, tamam ben de seviyorum, o halde mart ayını bekleyelim ve düğünümüzü yapalım, diyeceğiz. Öyle çok yüz vermeye gerek yok. Birazı da bize kalsın. Belki lazım olur bir gün. Uzattım. Özür. Tebrikler, hayırlı bayramlar.
kanapedeki aşk ve onu uyurken bırakmıştım Şimdi uyandı ve yine bende.. Aşk biraz da sevgiliye esaret gibidir onu düşünmek çoğu zaman ve onu yaşamak .. Bu esaretin tatlı yönü.. Seviyorum kelimeleri çoktan söylenmiş , Evlilik . .. Kolay değil .. Ama güzel de .. Teşekkür ederim. Iyi bayramlar