(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
------Müebbet’e mahkûmum....... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
------Müebbet’e mahkûmum....... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hüzünler damlamış yüreğinizden, demek ki ne yapılsa bu prangalardan kurtulmakda mümkün olmuyormuş..kurtulmanız dileğiyle diyor saygılar bırakıyorum sayfanıza üstadım..iyi geceler dilerim..
Değerli kardeşim kutlarım bu anlam dulu yakarışını Bir türkü var dertli ne ağlayıp gezersin burda ağlatırsa Mevlam yine güldürür Mevlam yarattığı kulu dener çaresiz komaz En güzel dileklerimle kutlarım bayranını kardeşim daim ol
Sevgili arkadaşım.yine Ankaradasın herhalde bir yere gidemiyorsun.Hepimiz gurbetteyiz be kardeşim.Hepimiz sılaya hasretiz.Hayat şartları bizi bu hale getirdi.Çocuklarımız da öyle.Hasretlik çok sevgiliye hasretlik ondanda zor. Kaybetme Korkusu Taa Içindeyken, Bekle Diyor., döneceğim Bir Gün. sende Beklemesine Bekliyorsun Ama Yüreğin Kan Ağlıyor onsuz Geçen Hergün,perişanlık içinde geciyor.Harika bir hececisin bunu biliyor musun.Tebrik ediyorum. Bir Karanlık Geliyor onsuzluğun Ardından. Ne Zaman Güneş Batsa Bu Son Gecem Diyorsun, tamam yarın mutlaka gelecek ama malesef gene yok gene yok.
.Sevgili kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
EN MUTLU GÜN - EDGAR ALLAN POE
En mutlu gün en mutlu saat Kurumuş körelmiş yüreğimin bildiği, en büyük umutları gücün ve gururun Hissettiğim, geçip gitti.
Güç mü dedim? Evet öyle düşünmüştüm Ama yazık! Çoktan yitip gitti hepsi Gençliğimin hayalleri- Ama boşver şimdi.
Ya gurur, ne yapacağım senle şimdi sakin ol ruhum! Belki bir diğer baş devralır Üzerime döktüğün zehri.
duygu yüklü nefis bir manzum eser. hayatın acımasız zorluklarından bıkmış bir yüreğin sızılarışiire yansımış. hüzün dolu duygular,buruk bir haz anlmlı bir şiir. tebrikler üstad.
yarınlar neler getirir neler götürür hiç belli olmaz..kişi ektiğini biçer sadece.. umut ekip umut biçmeliyiz iyiliklerden yana...çok güzeldi şiir ...kalemin daim olsun ..şimdiden hayırlı bayramlar sevdiklerinizle beraber ..saygılarımla esen kalınız..
efendim şiirmükemmel kaleme alınmış yaşamak için hayat mücadelesi verilmesi gerekiyor onun için çoğumuz gitmişiz grbete kendimizi mahkum etmişiz dediğiniz gibi yare anaya sılaya hasret kutlarım bu güzel şiirinizive değerli kaleminizi saygılarımla selamlar
Sayın Hüseyin Zarar Usta, Güzel bir yakarış, güzel bir sitem hayata. Hayatın acımasız yüzüne.İnsanının prangalarını kıramamsı en zor iş. Zaten prangamızı kırsak, kimseyle küskün olmayız.Edinilmiş alışkılarımızı, yargılarımızı oturup konuşabilseydik çok hoş olurdu. Yüreğine, emeğine sağlık. Tebrik ederim. Ankara'dayız ama görüşemedik. İyi bayramlar dilerim.