(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bayramlık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bayramlık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nasıl da geç kalmışım bu güzelliğe rastlamakta.Gerçekten hayıflandım.Ben her gün kendime mutluluk için bir neden bulurum. Bugün de sizin şiirinize rastlamakla mutlu oldum.Tebrikler sağlık ve mutluluklar dilerim. Saygılarımla.
Sevgiyi iletmek için ancak bukadar güzel ve etkili olurdu bir şiir. Harikasın arkadaşım.Gönlün güzel kalemin ondan da güzel. Çok beğendim.Sağlıcakla mutlu kalın .Sevgiler.
Ben bu güzelliği kaçırmışım hocam...Mavi gök güzelliğinde berrak, hayali ayağımızı yerden kesecek güzellikte..Bir düğme de bizden demek geldi içimizden...
Harika imgelerle bezenmiş şiirinizi hayranlıkla okudum. En güzel övgülerin haklı muhatabı bir seslenişti gönül incileriniz. Usta kaleminizi bütün samimiyetimle kutluyor, sevdikleriniz ve değer verdiklerinizle birlikte kavuştuğunuz nice özel ve güzel günler diliyorum. Dost kalbinize gönül dolusu selam ve saygılarımla.
ne güzel ne içten ve samimi bir anlatım. leziz mi leziz bayram tatlıları, el ayarı ile pişmiş bayram yemekleri . el emeği ile işlenmiş bayram mendilleri ve göz nuru ile dikilmiş giysiler.Çocukluğumun bayramları.. Bu güzelliklerden geriye bir şey kalmadı sanırım. Bayramı tatil sayan zihniyet olduk çıktık sonunda.. Çok güzeldi canım.Yüreğine sağlık. Bayramın bayram olsun İyi bayramlar Sevgilerde kal hep.
mavi bir şiirden daha güzel ne olabilir ki bayramlık...çok güzeldi, kendi adıma teşekkür ederim şiir için...ve size de iyi bayramlar olsun şairim...sevgimle/saygımla...
Mübarek olsun. Biz kendi dostlarımızla, sevdiklerimizle bir güzelliği yaşayalım. Mesele burada. İnşallah bayramın bütün günleri sizin için, memleketimiz için ve bütün insanlık ailesi için cennet günlerine dönüşür. İnşallah hepimiz memnun, mes’ut ve bahtiyar bayramın güzelliklerini yudum yudum tadarız. Selam, sevgi ve saygı ile.
Sözlerimle biçtim gökyüzünü
El emeği göz nuru
Sana bu mavi şiiri diktim.
susmasın yüreğiniz . yüreğinize sağlık.