(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İKİ DUBLE SEVDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İKİ DUBLE SEVDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hani ince sızılar vurdur tam da burun direğine konuşlanmış,gözden/kalpten sızdırmalı...Bazı kalemler ağır yaralı bırakıyor insanı.Her dem şiirce kalın.
Didimle Kuşadası arası Baktın gökyüzüne rengi gözlerin karası, Barmenin elinde iki duble sevda, Bir ilklerini yaşıyor güvercin ada... Didim ahhh Didim sevdalı ilçem, Ne anlamlıdır saçlarındaki gördüğüm o perçem... HakanKURTARAN Yürekten Tebrik ederim. Nefis bir şiir hayali canlandıran... saygımla
HakanKurtaran tarafından 12/7/2012 9:53:38 AM zamanında düzenlenmiştir.
ah hemsehrim .. ben datca ... siz didim sahillerinde.... ne de güzel dolmus deniz icimize ... yine deniz sarki söylesin... dolunay dans etsin ... günesi beklesin safak bekcisi .... seneye ya nasip ...
hey barmen! bizim masaya da ugra ... bu gecenin serefine ... bir duble daha icelim... icelim... hadi serefe................. :-)))
Dağların yücesinden enginlere Es rüzgâr es, her daim olduğu gibi Bu akşam keder yüklüyüm, anla işte Al hepsini Götür denizlerin bilinmez adresine…Ahmet BOZTAŞ
….. Eşek içerse zırlar Köpek içerse hırlar Kedi içerse tırmalar Gerçek insanadır Rakı…demiş Fazıl Say şiirinin bir bölümünde…
Elbette edep kaybolmaz kendini bilenlerde… Bir defasında yaz tatilinde Didim’e gitmiştim. Gerçekten çok güzel bir havası var. Rüzgârı karadan denize esiyordu, suları pırıl pırıl ve semanın tam bir aynasıydı. Şiirinizi ve ses yorumunuzu bütün samimiyetimle kutluyor, şiirler ve dostluklar adına gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum.
yaban böceği tarafından 10/14/2012 7:57:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
Serhoş olsam bu gecelik ********************************* Hep hoş olsun başınız!.. Hep güzele imza atın, böylesi serbest uçuşan mısralara.. Hep mutlu kalın debisi yüksek anılarla... Fondaki müzik muhteşem, seslendirme buğulu.. Kalem, sürükleyen türden... Yaşadığımın farkına vardım birden.. Sevgiyle kal sevgili şairem...
Dost kalem, şiirlerini özlemiştik.Yüreğine sağlık.Büyük bir keyifle okudum yine şiirinizi.
" ................. Hangi kadehe sığar Gözlerimdeki keder .........................." Dost kalem iyi ki varsınız... Teşekkür ve saygılarımı bırakıyorum sayfanıza. Günleriniz ve umutlarınız hep beklentilerinizden güzel olsun.
aşkla sarhoş olunca kırılmaz edebin direği . Mey yerine doldur sevgilinin gözlerini be saki der gibi.. yudum yudum sevgi içmiş şiir sevgi denizinden. Didim ve deniz de böyle güzel şiir yazdırır.. Çok güzeldi,müziğede bayıldım.. Sesinize nefesinize emeğinize sağlık.Sevgilerde kalın.
Serbest tarzın çok güzel örneklerinden biri bu şiir. Serbest yazmak şiiri anlaşılmaz imgelerle vs. doldurmak değil bence ... şiir okurken duyguyu yaşamalıyım, şiiri hissetmeliyim, şiir bende mekanik bir huzursuzluk yaratmamalı, şiiri bilmece gibi çözmeye uğraşmamalı şiirden alacağım tadı ıskalamadan şiiri bitirmeliyim. Kısacası bu şiirde olduğu gibi şiiri yaşamalı ve hissetmeliyim.
.....kutluyorum güzel şiirinizi çok beğendim kaleminiz var olsun selamlar değerli şaire.... ..... iki heceli ölümün nefesi ....Ruhunu üşütse de ...Sıcak tut ellerini bağrındaki ateşle.....
O naif yüreğine sağlık sevgili Süreyya hanım.Bu akşam yüreğime bir başka dokundu hüzünlü dizelerin.İnsan bazı şiirlerde kendinden çok şeyler bulur,kendi duygularını okur sanki dizelerde ya hani.İşte bu şiirde öyle bir şiirdi benim için.Tebrikler,sevgiler...
Çok duygulu bir anınızın dizelere aktarılışı harika olmuş. Şairce bir iç döküşüydü. Beğeniyle okudum gönül sesinizi. Her şey güzel gönlünüzün istediği gibi olsun sevgili arkadaşım. Sğlıcakla ve mutlu kalın.Sevgiler.