Kıyısında yürürken hayatın Bütün çıplaklığıyla Yüzüne değen yağmur damlalarına dokun Hisset bir daha asla kaybettiğin zamanı bulamazsın
Belki saçının parlaklığı olmayacak Fönü bozulacak Sen başını iyice kaldır ve bak uzaklara Soluyor düşlerini nefes nefese ötelerde Çağırarak hatta çığlık atarak gel bana de
Hayata duyduğun sorumluluk kimin umurunda ki Bak işte hiçbir şey yolunda gitmiyor diyorsun Kâlbin yorun Ruhun yorgun Bedenin yorgun Önünde diz çöker yalvarır sana mutluluk Söz dinlemeyen yanaşmayan mantığın Anla artık bütün düşlerin tehlikede
Ne demek istediğimi biliyorsun Bırak gözlerindeki insanların ne der saçmalığını Bakireden farksız çatışan ruhun Ayağa kalk ve yürü hayatın tam ortasında Dolu kadehi elinle alarak
Şiş gözlerin feryat ederken birbirine Mendili alma eline aksın son bir kez gözyaşın Aksın yüzünden süzülen yağmurla Bırak ki Dudağının kenarında Yıllardır gizlenmiş gamzelerin çıksın ortaya Gülüşün raks etsin hayat dolu Yanağından geçen rüzgâr kulağına eğilip Sana benimle birlikte uçma şerefini bahşediyorum desin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gülüşün raks etsin hayat dolu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gülüşün raks etsin hayat dolu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiş gözlerin feryat ederken birbirine Mendili alma eline aksın son bir kez gözyaşın Aksın yüzünden süzülen yağmurla Bırak ki Dudağının kenarında Yıllardır gizlenmiş gamzelerin çıksın ortaya Gülüşün raks etsin hayat dolu Yanağından geçen rüzgâr kulağına eğilip Sana benimle birlikte uçma şerefini bahşediyorum desin...
Ümmühan YILDIZ.
Güzel bir şiir yüreğinize sağlık hocam Daim saygımla......
Ne demek istediğimi biliyorsun Bırak gözlerindeki insanların ne der saçmalığını Bakireden farksız çatışan ruhun Ayağa kalk ve yürü hayatın tam ortasında Dolu kadehi elinle alarak ....................... Hüzünle ve içten bir anlatımdı kaleminizden okuduğum... Kutluyorum... Saygı ve selamlarımla...
Şiş gözlerin feryat ederken birbirine Mendili alma eline aksın son bir kez gözyaşın Aksın yüzünden süzülen yağmurla Bırak ki Dudağının kenarında Yıllardır gizlenmiş gamzelerin çıksın ortaya Gülüşün raks etsin hayat dolu Yanağından geçen rüzgâr kulağına eğilip Sana benimle birlikte uçma şerefini bahşediyorum desin...
Başından sonuna kadar duygu yüklü etkili nefis şiirinizi gönülden alkışlayıp kutluyor en içten saygılarımı sunuyorum..
çok güzel ve anlamlı bir şiir. hayatın çilesinden kurtulmanın ve yeniden hayata merhaba demenin zamanı. akıcı sade bir dilin anlatımı şiirde. tebrikler.
Zincir hakaları gibi kenetlenerek kimselerin koparamayacağı bir güçle sadakatını ıspat etmişiniz adeta kendi dizginlerini ellerinde tutarak yoluna devam kararı Sevgilerdeki güvenin önemini arzetmiş.yürek sesiniz daim olsun ve yol açıklığıyla Revan diyorum Selamlarımla Osman AKSOY
Umut vaad eden yürekli bir söyleşi gibiydi şiir. Ne güzel yüreğin var bacım. Felsefi yönündeki ağırlığınla oldukça yüreğime çöktün özlem dolu... Cok guzell bir emek ve çalışmaydı.. Tebriklerim yüreğimden yüreğine...
Ne demek istediğimi biliyorsun Bırak gözlerindeki insanların ne der saçmalığını Bakireden farksız çatışan ruhun Ayağa kalk ve yürü hayatın tam ortasında Dolu kadehi elinle alarak
_____________________________________ Ne kadar da doğru söyleyişler... Bu hayat bizim ise biz yaşamalıyız biz... Kimsenin müdahale etmesine izin vermeden... Biz olarak, birey olarak... Doğru bildiğini tatbik ederek, içindeki sese kulak verip vicdanen rahat olarak yaşamak... Gerisi önemli değil... Yaşamak madem bir kere, yaşayalım özgürce...
Yürek özünüze sağlık, duygu ve manaya atılan her kelam darbesine teşekkürler dost...
Sevgiler, hürmetler...
================================================== e d i b / a h m e t
Mendili alma eline aksın son bir kez gözyaşın
Aksın yüzünden süzülen yağmurla
Bırak ki
Dudağının kenarında
Yıllardır gizlenmiş gamzelerin çıksın ortaya
Gülüşün raks etsin hayat dolu
Yanağından geçen rüzgâr kulağına eğilip
Sana benimle birlikte uçma şerefini bahşediyorum desin...
Ümmühan YILDIZ.
Güzel bir şiir yüreğinize sağlık hocam
Daim saygımla......