azarladım yıldızları az önce ay da küsecekmiş, umurumdaydı...
toplamış başına baykuş geveze serçeleri anlamıyorum artık dedikçe dilinizden kemirirler beynimi fısıl fısıl derinden
fırtınayla boguşmuş yorgun denizken gönül mümkün mü hissetmesi ay’da gül kokusunu yıldızda kuş sesini
hani! batmaktı gözlerinde sevgilinin yaşamak, inanayım mı şair? ay küstü, yıldız sustu ben yine batamadım gözünde karanlığın oysa ki karanlıklar vefakar sevgilimdi...
azarladım yıldızları az önce azat ettim geceyi gözyaşlarım firarda, ıslandım yaşamaya damlayan şafaklarda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Islandım Yaşamaya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Islandım Yaşamaya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
azarlıyorum yıldızları hiç eremediğim göğe yaslandılar diye ne diye sevgilinin gözünde yaşanır ne diye bir gün bir damlacık yaşta akıp gideceğim nasılsa firardayım, ıslandım yaşamaya yolcuyum bekletme, gelirim diye
büyüdüm dizelerle vaktinden önce ninni gibidir her şiir ve anne gibidir her şair...
...
hayat bizden çalar an bense, kendime sokulmak isterim an be an... kısır derim hayat diyemem... hakarete alışık değilmişim ben... yakışmaz dediler nedense hayatın değil benim dilimi kestiler...
henüz bilmiyordum tamlamaları kısır döngü diyecekken sus dediler ayıp ozaman ayıp cümleleri niye yarattı dudaklarınız...
ben şimdi küfürler yazıyorum duvarlara hani o kıstığınız sesim var ya parmaklarımdan akıp konuşuyor avazı çıktığınca...
Değerli şairim derin duygular yansımış kaleme, Fon müziği,ses mükemmel bir ahenk içinde.. Şiiri okumadım,dinledim duygu dolu anı satır satır yaşadım... Tebrikler,selam ve hürmetler
fırtınayla boguşmuş yorgun denizken gönül mümkün mü hissetmesi ay''da gül kokusunu yıldızda kuş sesini ASLINDA CAN DAMARI BURASI... GÖNÜL HOŞNUT OLMAZSA HİÇ BİR ŞEYİN TADI YOK OLAMAZDA...
Güzel dizeler,şair kızarsa yıldızları azarlar,güneşi kovar,bulutları parçalar,yürek denizinizden dalgalar ve ilham martıları eksik olmasın..sevgilerimle...
azarladım yıldızları az önce azat ettim geceyi gözyaşlarım firarda, ıslandım yaşamaya damlayan şafaklarda..
öncelikle sitemize ve sayfama hoş geldiniz. iltifatınız için teşekkürler. severek ve haz alarak okudum şiirinizi.uyumadan sabahlamanın mahmurluğuna ramen sindirerek okudum.Kutlarım.
hiç eremediğim göğe yaslandılar diye
ne diye sevgilinin gözünde yaşanır ne diye
bir gün bir damlacık yaşta akıp gideceğim nasılsa
firardayım, ıslandım yaşamaya
yolcuyum bekletme, gelirim diye
/Kalimera usulca uğradı, azarlamaya gidiyor, erişebilirse yıldızlara/