(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kırılgan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kırılgan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok etkilendim.. tebrikler. diğer şiirlerin de hakikaten şiir kardeş. Bence siz hep yazınız, yoksa yazık edersiniz. Neye mi? biliyorsunuz... ben altını çizdim sadece:)
Umutsuz şiirlerinizden sonra bu şiiriniz umut veriyor .umutlarınız kırılmasın bazen kırık dal bile düzlüğe çıkarırinsanı.şiiri çok beğendim.Hülasa şiirin anlatım özüne uymuş tebrikler
hayat alırken elinden eminim nereye tutunman gerektiğini öğretmiştir kardeş o yüzden korkma kırılmaz ... kısa ama öz çok anlam gizlemiş içine çevir çevir oku.. yüreğine sağlık..
Hayat, Aldı elimde avcumda ne varsa Kırılgan dallara tutunuyorum şimdi Elimde kalsın, kırılırsa...
...... nın sonunda ne olabilir diye düşünüyorum. çok da şairce olmasa bile gelen kışa yakıştırarak sobaya atarım demek geldi içimden. koca ağaçta başka dal mı yok değil mi? başkasına sarılırsın. hepsi kırılsa yüreğin ısınmasa da bedenin üşümez hiç değilse. şiir hoş...:))