(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CENNET SORHUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CENNET SORHUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili kardeşim.Siz bu didaktik şiirleri çok güzel yazıyorsunuz.bizde gezip görmediğimiz yerleri bize şiirlede olsa gezdiriyorsun Bizde zevkle senin şiirlerini okuyoruz kardeşim.Zaten bütün ülkelerin gözleri ,bu güzelliklerde değilmi? ülkemizde dört mevsimi zaman zaman aynı anda yaşıyabiliyoruz.şiirin çok güzeldi ağzına diline sağlık.
sevgili krdeşim,şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam.şimdi şiirinize ve yorumuma uygun şiir veya iki söz ekliyorum.hoşçakalın.
Güzel Türkiye Uzunca yürüdüm yollarında Deresinden köprüsünden geçtim Dağlarından akan pınarlarında Buz gibi akan sularını içtim
Türkiye Zümrütten yeşil Göllerinden,ırmaklarından geçtim Dağlar,ovalar,ormanlar yiyeşil Türkiye'mi yıldızlara bakarak seçtim
Sevgili dost, Allah o cenneti hepimize nasip etsin. Bu güzel duygular için sana teşekkürlerimi sunuyorum lütfen kabul buyurunuz. Sevgiyle...Dostlukla...
Sorhun'a gitmiş kadar tanıdım değerli dizeleriniz ve fotoğrafla bütünleşmiş kompozisyonunuz sayesinde; bilvesile yürekten tebrik, saygı ve selamlarımı iletmek isterim, dostum.
Vefalı bir kalemden vefalı bir eser daha gelmiş, okurken insanda hoş duygular uyandırıyordu mısralar... Kaleminiz kutluyorum Cemalettin Hocam... Selam ve saygılarımla...
Bağ bahçede dolaşmıştı, Tarlalarda çalışmıştı, Cemal sana alışmıştı, Sorhun Sorhun Cennet Sorhun.
O kadar güzel anlatıyorsunuz ki Cemalettin hocam, inanın çok merak ettim Sorhun'u, belki bir gün yolum düşer umuduyla, tebrik ediyorum değerli kaleminizi, mutlu ve esen kalınız...
Yaylası var, ovası var, , Dile desten havası var, Kuşun kurdun yuvası var, Sorhun Sorhun Cennet Sorhun üstadım güzel köyünü çok güzel anlatmışsınız. inşallah gezmek görmek nasip olur selam ve saygılarım sizinle...
Gül dalında bülbül öter, Düşmüş derde çokta beter, Şakır bülbül gülse biter, Sorhun Sorhun Cennet Sorhun.
Yaylası var, ovası var, , Dile desten havası var, Kuşun kurdun yuvası var, Sorhun Sorhun Cennet Sorhun.
Sular şarıl şarıl akar, Bütün canlar ona bakar, Hasreti yüreği yakar, Sorhun Sorhun Cennet Sorhun.
Bağ bahçede dolaşmıştı, Tarlalarda çalışmıştı, Cemal sana alışmıştı, Sorhun Sorhun Cennet Sorhun.
Cemalettin GÜRPINAR
Güzel dizeleri keyif alarak okudum hocam, kaleminize yüreğinize sağlık Kaleminiz daim olsun, Cennet yurdumuzun şirin beldesini sayyenizde tanıdım Saygılar selamlar