(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VAY SORHUN VAY şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VAY SORHUN VAY şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Memleket kokusu ancak böyle güzel anlatılır yüreğin var olsun cemal hocam sizleri ve şiirlerinizi seviyoruz kaleminiz daim olsun ilhamın bollukla dolsun yazan elleriniz dert görmesin sevgilerle kalınız
SAyın hocam muhteşem bir memleket şiiri olmuş bende gurbetteyim kendi doğduğum topraklardan ayrı keyifle okudum bu güzel eserinizi yazan hisseden yürek sesiniz hiç susmasın selam ve saygılar
Cemalettin bey ne güzel anlatmışsınız SORHUN' u...Uğurunu almış çok güzel bir şiir.. Kaleminize sağlık.. Kutlarım yürek sesinizi .. Selam ve saygılarımla..
Sayın arkadaşım.Önce güller ve manzara çok etkiledi beni.Sonra memleketiniz için yazdığınız çok güzeldi.Hayalende olsa anlattığınız yerleri gezip görmek çok keyifli idi.İnsanın kendi doğup büyüdüğü yer gibi yok değil mi.Ben yaşadığım memleketimde çok acı çektiğim ,hiç mutlu olamadığım için o özlem yok benim içimde.Sanki Antakya'da doğmuş ,büyümüş gibiyim.Hiç yadırgamıyorum.Çok güzel pastoral bir şiirdi.
Sayın arkadaşım. şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
Üzülme!.. Dert etme can!.. Görebiliyorsan, dokunabiliyorsan, nefes alabiliyorsan, yürüyebiliyorsan... Ne mutlu sana!.. Elinde olmayanları söyleme bana... Elinde olanlardan bahset can!… Üzülme!.. Geceler hep kimsesiz mi geçecek?.. Gidenler dönmeyecek mi?.. Yitirdiğin her ne ise; bir bakarsın yağmurlu bir gecede.. Veya bir bahar sabahında karşına çıkmış... Bil ki! Güzellikler de var bu hayatta... Gel Git’lerin olmadığı bir hayat düşünebilir misin?.. “Hüzün olgunlaştırır” ...“Kaybetmek sabrı öğretir”...
Çok değerli kardeşim şiire yaptığın o güzel yorum beni dahada duygulandırdı o güzel yürek ve kalemin her daim var olsun selaml ve saıygılarımı yolluyorum Alah razı olsun... Allah hep güzellillşerle ablamı karşılaştırsın...
efendim çok güzeldi sorhuna ithafen yazdığınız şiir sorhun güzelde orada yaşayabiliyormusunuz yoksa sizde memleket hasreti çekenlerdenmisiniz benim gibi kutlarım sizi bugüzel şiirinizi saygılarımla selamlar
yürek dert keder görmesin kutlarım bu güzel çalışmanızı kaleminiz daim olsun dost kalem
selam ve saygılarımla