... damarları aşkla dolu yüzmeyi bilirim, rüzgârı bulursam diyen. ne olur, hiç sorgusuz kurulsan ellerime duru suda uyur misal yüzen bir tüy gibi neye mâlolursa râzıyım doğu batı yönünde açıp kollarımı kucaklasam alnının kuzeyini sende uyanıp, ayak ucunda batırsam güneşi saçılsa gölgeme renk renk çiçekler nefesinden umutlar türetsem bir bir hiç uyanmak olmasa rüyâlardan
en tenha vakitlerde kandırsak şehrin kalabalığını sarhoş gibi rapsodi adımlarla dolaşık cümleler gezdirse bizi lâmekan en yakışanlarını giymiş ol sen gözlerine fondipleyelim boydan boya caddeleri camekan camekan kim ne karışır ki okulu kırmış çocuklar olsak bir günlüğüne treni kaçırmış yolcular...
hem dökeriz terimizi denize kaybettiririz izimizi kim bilir belki gök çeşmeden yıkarız ellerimizi
sen kalabalık ol işte, ben şehir!
savursam diyorum tüm siyahları köhnemiş bed nefesleri göç ettirsem aklını usturuplu dizelerle olmazsa, çağırsam Neruda’yı sen anlat desem sen çıkar bu masaldaki gerçek payı!
olmaz mı sığırcık telaşı gibi sarılsan avuçlarıma olmaz mı tersi düzü belirsiz aynalar gibi kandırsak zamanı sen kağıt olsan ben bir damga ve turabî bir nâra savursam halka tüm zehrini, tüm veremini boşaltan bir kalem ya da duyar mısın yine sesimi anlar mısın beni
tamam, hadi ver elini!
yakamoz cümlelerle konuşsak mesela hiç söylemesek adımızı dünümüzü döksek tümden çöpe kirletmesek hiç yarınları ben görünmez olsam mesela temelli sen benim... ve görülmesen benden başka hiç kimseye! kime hesap veririz ki!
beyhude bir şenlik olmasın diye çarpmasın kapılar geriye sen mışıl bir uyku olsan ve ben hiç uyanmasam ne borçlanırız tanrıya üstlenirim ben ne ödememiz gerekirse!
bir gemi uluorta denize açılır gibi olsa keşke sana açılmak!.. . . .
ToprağınSesi
(...Emeğini esirgemeyen Nebiha Muradî hocama bir kere daha teşekkürlerimle...)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANA AÇILMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANA AÇILMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
beyhude bir şenlik olmasın diye çarpmasın kapılar geriye sen mışıl bir uyku olsan ve ben hiç uyanmasam ne borçlanırız tanrıya üstlenirim ben ne ödememiz gerekirse!
bir gemi uluorta denize açılır gibi olsa keşke sana açılmak!.. .
Tersi yüzü belli olmayan aynalarda silueti
Şiir şiir geçti şair
Ve....ses şiirin yaka süsü
Çoook güzeldi nakışı deseni rengi.
Kutlarım.