(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir arkadaşım şöyle derdi, "Bendeb ışığını çekme ey fener, böylece ben yerimi bileyim. ışığını çekersen eğer, sensizlikte kaybolurum engin denizlere..."
Bilemeyiz belki kaya çıkar karşımıza, belki başka bir liman. Ama sığındığımız limanlar bizden ışığını çekmesin, hiç bunlara gerek olmasın asla...
Serseri fırtınalara yakalandı, Kendi iç denizlerinde yüreğim. Sığınacak yer arıyor. Yak artık fenerini,
Sevgili Çınar Hocam, çok güzel bir çalışma, Duygu yüklü bir şiir, Umarım en kısa sürede Fener yanar Yüregin dert görmesin, başarın daim olsun... Tebrikler...
Kaleminizden yine çok güzel bir şiir damlatmışsınız efendim. Yalnız kaldığınızda sığınacak kuytu limanlar bulmanız, hatta hiç yalnız kalmayıp sevdiklerinizin sığındığı sakin liman olmanız dileklerim ile acizane tebrik eder ihtiram ile selamlarım.
sadece gönül gözünü aydınlatacak bir kandil ışığı bile yeter insana...kuytu limanınıza erişecek kadar aydınlığınız her daim olsun...yine zevkle okudum bu çok güzel dizelerinizi...saygı ve sevgiyle kalın...
Yalnız olmadığımın farkına varayım.. Çalkantılardan uzak,suskun, Kuytu limanına sığınayım...
bize yalnızlık makbul sanırım değerli büyüğüm bizler farkına vardık bu yalnızlığın bu genç yaşta... öyle bir liman ki sığındıkça bizi yok ediyor...yazan yüreğine sağlık benim için çok ama çokşey anlattı bu şiir...
Aydınlansın karanlıklar.
Yalnız olmadığımın farkına varayım..
Çalkantılardan uzak,suskun,
Kuytu limanına sığınayım...
Kaleminize,yüreğinize sağlık.Saygılarımla.