(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O KADAR TAMDIR Kİ EKSİKLİĞİN ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O KADAR TAMDIR Kİ EKSİKLİĞİN ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sanırım üzülmem gerek, bu güzel şiiri okumakta geciktiğim için, ama üzülmüyorum, nedenMİ, hiç okuyamamış da olabilirdim. yorum yazmak benim harcım değil, naçizane fikrimi belirtmek isterim. çok beğendim, uzun şiir yazmak dezavantajdır çoğu zaman korkar benim gibi acemi şairler,ama avantaja dönüştürebilende varmış..uzundu fakat bitmesin diye yavaş yavaş okudum, bitti döndüm tekrar okudum, sihirli gibi geldi bana.......eline, kalemine, yüreğine, aklına sağlık şairim.....
OKUMAKLA aşınmayan doyumsuz bir ŞİİR; "ŞİİR GİBİ ŞİİR!..." Zaman kara bir karanlık ise bizlere aydınlatacak aydınlar gerek mum gibi erimek pahasına da olsa!... "ADAM GİBİ ADAM", İNSAn gibi insan", "Aydın gibi Aydın!..." vb. yani şiirinizde aydınlatan bir aydının yüreğinden kopan sözler!...
reklam arasına tahammül edemediğim bir filmi izler gibi okudum. konuyu hiç dağıtmadan, araya reklam almadan başkalarından öylece sürükleyici bir anlatımınız var. bir duruş sergiliyor. en eğreti duruşu "beklemek"... ve beklerken akıyor herşey etraftan. imgeler öyle güzel canalndı ki belleğimde ben de bekledim beraber... ve" bir kedi geçti gölgemden"...
paylaştığınız için çok teşekkür ederim şahsınıza... kutluyorum .
noktalama işareti olmadan da oluyormuş..hatta daha iyi oluyormuş...( üç nokta ) hep yarım kalmış gibi dizeler:)) ama olsun devam etseydiniz keşke.sıkılmazdık ki..:)) tebrikler,harika bi çalışma...
beklemek ki eksilmeye benzer biraz eksilmek ki eski yarandır ve o kadar tamdır ki eksikliğin kimselerin gözüne takılmayandır … ______________
50 inci yorumunda benden olsun dedim :) tebrik ediyorum güzel yüreğini şiir için yorum yapmıyorum bile bazı şiirler için söz yoktur çünkü öylece bakasrın güzelliğine mest olur ve gidersin .... sevgilerimle...
anlatılamayacak kadar etkiledi beni bu şiir... o güzel yüreğinize ve oradan kaleminize akan eşsiz duygularınızı tebrik ederim... kaleminiz daim olsun, esen kalın...
Okurken sabırsızlandım.Bir sonra ki dizeyi okumak istedim hemen....mükemmel bir şiir.Uzun zamandır kendimden birşeyler bulabildiğim ilk şiir.Naviga'nın dediği gibi,bir an ben mi yazmışım benden habersiz dedim içimden :) Tebrikler,yürek dolusu tebrikler. Müsadenizle sizden doğan bu şiiri ben evlat edindim artık... Merak etmeyin çok iyi bakacağım ona...
beklemek erdemdir- çocukluğumuz-- kendimiz kırgın aşk- yara.. ironi- kurgu ... her şeyden öte --aşk.... enfestiniz....şiir haketmiş....bana çok şey düşündürttünüz...saygılar..
Şiirin başlığı söylüyor zaten ne olduğunu...Beni oku...Ben iyi şiirim diyor.... Bulunduğu yere yakışan , çok güzel bir şiir..Kutlarım...Selam ve Sevgimle...
Günün ilk ışığı, inan en baştan son satıra kadar defalarca okudum şiirini ve günün şiiri olarak ilan eden kurulu kutluyorum. Ancak, nacizane fikrim tamamen kişisel, lütfen motive edici olaraka düşün, bu bir yergi değil. Dilekçeyi sunduğun makam ayrıntılara değil öze bakar. Maruzatın uzunsa kaldırıp atar. Kendini ifade eden anlatı en kısa yoldan anlatabiliyorsa, cevap alırsın. Dediğim gibi bu sadece bana ait bir görüş ve tamamen iyi niyetle. Saygı sevgi ile daima var olun. Kutluyorum
beklemenin eksikliğe benzetilişindeki estetiklik ve yüreğin salkım salkım sökülümü ve hüzünle harmanlanması ki şiirin başlığı en önemlisi okumadan önce hazırlıyor okuru tebrik çok şair...