(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gitme sevdiğim... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gitme sevdiğim... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ALLAH SEVDİKLERİNİ SANA SENİ DE SEVDİKLERİNE BAĞIŞLASIN KAFKAS RÜZGARIM... YÖRÜK NASIL OLDU? GEÇEN İNCİYE DE SORDUM NASIL CANANIM DİYE. SÖYLEMEDİ Mİ SANA?
ARKADAŞLAR GİTME DEMESİNİN SEBEBİ BAŞKADIR. YORUMLARINIZDA ÇAĞRIYA MUHATAP OLAN KİŞİYİ SUÇLAMAYINIZ. BU BİR SADAKATİN, YILLAR SÜREN SEVGİNİN TEZAHÜRÜDÜR.
ALLAH'TAN GELENE BOYNUMUZ KILDAN İNCEDİR SEVGİLİ DOST. HERŞEYİN HAKKINDA HAYIRLISI OLMASINI DİLERİM. VE ŞİİRİN İÇİN KUTLARIM. ÇOK DUYGULANDIM. SEVGİLER.
Bu gece bir şiir yazmaya başladım; (üşüyorum yokluğunda) diye başlıyordu, yazmaya devam ettim, bir baktım devamı başka bir şiir oldu ve onu bitirip ekledim sayfama :)) Şiirini okuduğumda, ustaya kalem saygı gösterdi diye düşündüm inan... ve sonra kalplerin kalplere karşı duyarlılığının bir örneği olduğunu düşündüm... özetle aynı frekansta üşümüşüz :))
oyy oyy uzattıkça dağıtım sanırım konuyu ama eminim sen anladım...
Muhteşem sevgi dolu bir şiirdi yine... ceynan ca...
Gider...Geri gel,desen,gelmez...Peşinden gitsen de durmaz,gitmeye devam eder...Çünkü o boyut değiştirmiştir;dünyası aynı dünya değildir artık...Ölüm gibi...Seni duymaz o;başka sesler vardır kulağında...Onun yanında senden bir eser kalmamıştır ama,senin hen anın onunla geçer yine de...A.İlhan,"ayrılık sevdaya dahil" derken,böyle mi düşünüyordu acaba?...Neyse.Ama kalan ne kadar acı çekse de,kaybeden olmayacaktır;bu gidişle birlikte,hayata dair en önemli şeyleri duyumsama imkanını o kazanmıştır çünkü... Kutluyorum güzel şiirinizi... Saygılarımla...
GEÇEN İNCİYE DE SORDUM NASIL CANANIM DİYE. SÖYLEMEDİ Mİ SANA?