(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gezgin Düşler Ve Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gezgin Düşler Ve Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet haklı olabilirsin :) Tek hatam anlık şiir yazıp asmam.. karalama yapmam direkt yazıp asarım geri dönüp de okumam . hata burda biliyorum ama işte amacım rahatlamak olunca :)
Şiir güzel de sevgili Leb, ah şu virgüller ve yanlış kullanılan ünlemler olmasaymış. Benim gibi takıntılı birine şiirin içine girmesine izin vermiyor bu görüntü.
Keşke hiç noktalama kullanmasaymışsınız daha güzel olurmuş. Bazen anlam karmaşası olmasın diye virgül kullanılabilir, ama özellikle serbest şiirde bu kadar noktalama şiiri kasıyor. Birçok serbest şiir yazan şair noktalamayı tamamen bıraktı. Bırakın okuyucu kendisi koysun virgülünü vs... sini. İnanın hemen hepsi gereksizdi, hele hele ünlemler son derece yanlış yerde...
Darılmayınız, ama noktalama kullanacaksanız, neyi nerede kullanacağınızı iyice öğrenin öyle koyun! Yoksa hiç kullanmayın en güzeli bu derim.
yoooooooo ben ondan yazmadım ablam dedım sıze saygıda kusur etmedım baan acıtasyon yapma dedınız ve benı engelledınız ben ınsanları anlamakta zorlanıyorum engelleyın ama yınede kırgın degılım sınır katsayınızı yukseltmek degıl amac amac sıden aldıklarımızla pısmektı sızde buna ımkan vermeyıp engelledınız ama yuregınız sagolsun sevgılerle efendım
(Bir kere de eleştirdiğim için pişman olmasam şu defterde içim rahat dolaşacağım. İlla pişman edileceğim, yazıklar olsun yahu....)
Sakın cevap yazıp daha fazla canımı sıkmayın Kalp Sesi, seviye düşmesin yerlere... Ben işimi yapıyorum, bana yakışanı. Kimseye acitasyon-macitasyon yazmadım. Gördüğümü yazdım. La havle.......
Kalp Sesi, sakinliğimi korumak istiyorum. Senin yorumuma müdahale etmeye hakkın yok. Kimsenin hakkı yok. Ben edebiyat öğretmeniyim, takılırım, noktalamasına, imlâsına... Kötü bir lafım olmadı, incitmedim. Sevgili Leb gayet güzel bir karşılık verdi. Sorun yokken, neden benim sinir katsayımı arttırıyorsun?
onemlı olan ne nokta ne vırgul bızler duygularımızı hıssettıklerımızı yazarız bazılarına acıtasyon gelsede sadece bu sıır degıl her sıırın gune gelemlı sacma sapan seylerı okudukca sen kımsenın vırgulune noktasına takılma can
Şiiri bir kaç kez okudum ve yorum yazmaya fırsatım olmadı; internet ve elektriklerin kesilmesi yüzünden...
Gezgin düşler ve aşk; aşk kelebekler gibidir daldan dala konarken ömrü sonunda kokladığı son çiçekte ömrü solar, bilirsiniz kelebeğin ömrü çok kısadır. Aslında gezgin olan düşler değil insanın kendisi gezegendir, kolay kolay sevmez sevse de kolay kolay ayrılmaz, ayrılsa da gönül yarası ömür boyu sürer.
Hayat ve hayatın içindeki aşklar sisli, pusludur kimi zaman fakat en hatırlanan kısımları ise mutluluk içinde geçen her saniyedir.
"Seviyorum, özlüyorum ve yaşıyorum seni Her gün biraz daha büyüdüğün kalbimde."
Savaş alanlarından zaferle dönen kahramanlar bile aşka esir düşerler, aşk anlatılamaz sadece yaşanır o yüzden aşkı kendi metaforlarımızla evirip çeviririz. ve aşktan uzak kaldıkça, hatırlanınca ve en sonunda ulaşılmaz aşklar aşk olarak kalır. Demem o ki kavuşulmayan aşklar daha güzeldir çünkü vuslata eren iki sevgilinin arasında aşk bitmeye mahkumdur. Müstesan aşıklar da yok değil fakat evlilikle biten aşk zamanla usanmalar, bıkınlıklar en önemlisi alışkanlık halini alır ve ölmeye gebe...
Şairin yazdıklarına bakılırsa bir aşkın gelgitlerini yaşadığını duyumsadım... Her şey rağmen aşkın içeriye sızmasına da karşı durmayan bir algı aldım.
Montaigne ne demiş "aşırı mutluluk azaptır"
Aşk, kimi zaman mutluluk kimi zaman kuzgunu bir acıdır, olmasına rağmen aşktan da kaçınılmaz.
Güzel şiiri bizimle paylaşan sevgili Şair Lebi'yi selamlıyorum, güne ve okumama değdi.
Gezgindim , Heybemde umutlarım. Yar, diye diye , Dolaşıyordum yanlış diyarları. Bin dert kenarında , Nefeslenip, Hüzün gölgesinde dinleniyordum
Duyguların berrakl sular gibi aktarıldığı harika bir aşk şiiriydi. Çok beğendim.Gü,nün seçkisine çok yakışmış. Başarılarınız daim olsun. Kutluyorum.Duyarlı gönlünüzü ve kaleminizi. Sağlıcakla ve mutlu kalın.Sevgiler.
Dün okumuş ama zamansızlıktan yorum yazamamıştım şiirine canım...Güne gelen anlamlı ve güzel şiirini içtenliğimle kutlarım, daha nicelerini diliyorum, çokça tebrik ve sevgilerimle...
Dün bu şiiri okuduğumda çok beğendim yorum yazdığımı sanıyordum. Güne düşmeyi hakketmiş bir şiir okuduğumda da böyle düşünmüştüm. Tebrik ve saygılarımla.
Bir aşkın çığıydı yürek doruklarından sesi duyulan.Çook güzeldi sevgili şairem .Kalben kutlarım değeri ve yön veren yüreğinizi.Her dem sevgi ve engin saygı ile.
işte bu benım sevdıgım nıce sıırlerın vardı gune gelecek sonunda hak ettın yuregını sevdıgım senı kutluyorum sen cansın beaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ines muyorives
kalp sesi tarafından 9/21/2012 1:02:46 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hayaller düşler gerçekleşince hafifler insan, dünya güzelleşir, insanlar artık o kadar acıtmaz incitici davransalar da, sen mutlusun ya, hiç bir şey o denli önemli olmaz.Hoşgörün artar.
Doğumundan, erişkin hale gelinceye kadar bir bebek nasıl bir dikkat ve özenle bakım isterse, düzeyli bir sevginin yoğunlaşıp aşka dönüşmesi için, tarafların da ayı dikkat ve özen içinde bulunmalarını gerektirir. Gerçek sevgilere ulaşacak yollar dardır, engebeler ve sayısız engellerle doludur. ısrarlı, sabırlı, aklı iyi kullananlar bu yolları aşar. "Başarmaya inanmak" her işin başında geçerli olan bu prensip, aşk ve sevgilerin istediğimiz gibi gelişip boy atmasında da mutlak kuraldır. Ne kadar güzel anlatmış bu çalışmanız da düzeyli ve kalıcı sevgilere ulaşmanın önemli aşamalarını. Adeta; "armut piş ağzıma düş, söylemene benzemez bu iş. Adı sevgidir, yolları binbir mihnetle doludur" demiş. Esenlik ve mutluluk dileklerimle kutluyorum, en güzel ve düzeyli sevgilelere uzanan yetkin kaleminizi dost şairim. Kemal Polat
bende seni hergün büyüterek hergün içimde sana yangınlar başlatıyorum seni en saf ve en masumane sevgilerle seviyorum aldığım nefes yaşam sebebimsin biricik sevdiğimsim benim
Seviyorum, özlüyorum ve yaşıyorum seni Her gün biraz daha büyüdüğün kalbimde.
sevmeyen,özlemeyen ve yaşamayan var mı ki gözüm?? Umarım aşka olan hasretimiz diner, son nefesimize kadar bizimle olur, bir ömür sevmeye devam ederiz... yüreğine sağlık, yine süperdin gözüm.. mucukkkssss
yüreğim inançsızdı Aşk’a...
ama yinede seviyorum seni anlasana..