İçime bir damla ateş düştü Yaktı kavurdu yüreğimi Ne çok sevmişiz Ne çok inanmışız Farkında olmadan Aşk’a Hatırlıyorum mezarının başında Yakılan ağıtları Tutmak istedim gözyaşlarımı Tuttumda Ellerin gibi tuttum Hissettim o sıcaklığı Bana sarılışını Kimse derman olamadı derdime Kimse dolduramadı boşluğunu Özledim... Çıplak ayaklarla koştuğumuz sahil kenarını Beraber dinlediğimiz bütün şarkıları Özledim... Çooook Özledim... Bardaktan boşalırcasına yağan yağmur altında bana sarılışını Beraber martılara simit attığımız sahil kenarını.. Herşeyi Özledim. Seni Özledim. Sesini, Gözlerini herşeyini özledim... Ben seni özledim...
Anladım hiç bir gemi kalmıyor rıhtımda Artık geldiğinde yolculuk vakti Aynı acıyı payşalaşan ardından El sallayan insanlar gibi Bende umut ettim döneceksin diye bir gün Oysa giden dönmüyormuş geri ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İÇİME BİR DAMLA ATEŞ DÜŞTÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İÇİME BİR DAMLA ATEŞ DÜŞTÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.