Sevgilim, Yanaklarından süzülen onlarca gözyaşının hesabını veremem Saçlarıma düşen her bir akda geçen bu ömrümün cezasını çekemem Yokluğun da ayaz kış gecelerinde hazin dolu gözyaşlarıma aldırma Şimdi durup öyle kuytu bir harabede aklıma geldikçe ihanetin gidemem Sevgilim, Okyanusun derinliklerine gömülmüş bir hazineydin Bir inci tanesi gibi gözlerimde ışıl ışıl parıldayan Sarıp sarmaladığım görmesine izin vermediğim kimsenin Kıskandığım, bakmaya kıyamadığım, sakındığım gözüme çöp battı! Sevgilim, Bağırsam kimse duymaz sesimi bu dört duvar arasında Aklıma geldikçe o güzel gözlerinin ardı kesilmez ufkunda Ellerim kırılsaydı da yazmasaydım bunca şiiri sana Kör talihimin yüzü bir gün gülseydi de mutlu olsaydım!
Son satırlara gelindiğinde mürekkebi biten bir kalem gibiyim Soluk bakıyorum hayata Elimden gelenin hepsi bu Yalnızca; Yazmak, yazmak ve yine yazmak...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAZMAK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAZMAK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.