İsmini ve bedenini Bana yasakladığın o günden beri Sensiz gecelerin argınlığından Bin beter sır durgunluğum.
Kaynağı belirsiz kopuşlarla Kentin dağdağasında kayboluşlarla Bir başıma uğraşmaktan Dindim, Bıktım, Yoruldum...
İşte bu yüzden, Düşlerimin sahilinde Yağmur altında sırılsıklam Şiire yoğunlaşmayı seviyorum Ve daha doğmamış dizelerimi Dalgaların kucağında uyutacak Beyaz bir yelkenli bekliyorum...
Özlemleri tüketmeden gurbet şarkıları, Solmadan gök çini karanfillerim, Cennetimizin meyvaları çürümeden, Yana düşmeden ellerim, Senden sana yolculuğu Son kez denemek isterim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADSIZ SEVGİLİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADSIZ SEVGİLİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özlemleri tüketmeden gurbet şarkıları, Solmadan gök çini karanfillerim, Cennetimizin meyvaları çürümeden, Yana düşmeden ellerim, Senden sana yolculuğu Son kez denemek isterim...
Güzelim, Bir tanem, İç ağrım, Adsız sevgilim !..
Tebrik ederim çok anlamlı dizelerdi saygılarımla efendim.
Güzelim, Bir tanem, İç ağrım, Adsız sevgilim !.. aşk dolu sevgi dolu romantika bir şir okudum iyidi adsız sevgilinizi merak ettirdi bana duygularınızı hissettim tebrik ederim kaleminize sağlık...
Okumak zevk verdi bana, haz aldım Yusuf hocam
Kalemini yüreğini alkışlıyorum
Saygılar selamlar