(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Demedi Deme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Demedi Deme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Edep kumaşına pazar arama, İlk önce kendini bürü efendi. Çevrende bir iki dostun var ama, Arkandan konuşan sürü efendi....... Şiirin güzelliğini konuşan sürü var şair....
Edep kumaşına pazar arama, İlk önce kendini bürü efendi. Çevrende bir iki dostun var ama, Arkandan konuşan sürü efendi.
Elinde darbuka dilinde gazel, İlhamın sanırsın gördüğün güzel. Gizlenip rumuzla kişiye özel, Rahatsız etmenin piri efendi.
Ne beynin ne dilin adabı tanır, Densizlik kalbine vali atanır. Attığın çamuru gören utanır, Masuma bulaşır kiri efendi
Sevgili arkadaşım.çok güzel bir şiirdi.duru ve sade bir dille yazılmış,anlaşılmayan kelime yok.Şiirinizde imge ve kavram karmaşası yok.Duygularınızı okuyucuya çok rahat hissettirebiliyorsunuz.Birisi yahutta birileri(bu eşinizde olabilir) canınızı çok fena acıtmış.içinizi yakmış.Sizde çok güzel ufak ufak göndermeler yaparak ,oturtmuşsunuz tabiri caizse.haketmiş çünkü.Arif olan anlar.Ama dangoz birisiyse çuvaldızla dürtsen yine anlamaz arkadaşım.Şimdi...... Bu şiiri siz yazdınız ama bu şiirin bir kahramanı var.Çünkü yaşanan her olay şiiri yazanın başından geçmiyor ki. insana bazen ihamla geliyor,bazen olan olaylardan etkleniyor şiir yazanlar.......Bu kahramanınız çok mutsuz .birisi canını çok yakmış. onu o kadar sinirlendirmişki durduğu yerde duramıyor.Öç almak istiyor ama nasıl.Hayatta en sevmediği şey haksızlığa uğramak.Oda bir dangoz tarafından başına geldi malesef.Nefret ediyor bu olayı başına getirenden.kendi kendine diyor ki...... Nefrete sevgiden daha çok güvenirim çünkü; nefretin sahtesi olmaz.Bu dünyaya Allah'tan başka kimseye güvenmiyeceksin,sen nası onu dost bildin? İşte sana yapyıklarına bak,sen buna layıkmıydın.o kendini bile düzeltmekten aciz biri.Sana her zaman diyorum: Ama sen her zaman insanlara ve dostluğa güveniyorsun.Yazık ediyorsun kendine... Kimseye olduğundan fazla güvenme beyaz gülün bile gölgesi SİYAHTIR!!!…...... Diyor ve kendi kendine kahrederek uzaklaşıyor olduğu yerden.
sayın arkadaşım, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
Nankör insan, her şeyin fiyatını bilen fakat hiçbir şeyin değerini bilmeyen kimsedir (Oscar Wilde)
Ne umutlar ektim gönül bahçeme GÜL sanmıştım DİKENİ bana kaldı! Göz yaşlarım savruldukça içime KÜL sanmıştım YAKANI bana kaldı! Her bakışım maziden gün aradı Gözlerimi al kanlara buladı Yüreğime acımadan vuranı EL sanmıştım YAKINI bana kaldı! Dostum dedim dost bağında eğlendim Düşmanlığı ben dostumdan öğrendim Selam versem hep kendimden iğrendim KUL sanmıştım YIKANI bana kaldı .....
GÜNAYDIN ÇOK DEĞERLİ KALEM; ÇOK UZUN ZAMAN SONRA UĞRADIM BELKİ AMA GERÇEKTEN HARİKA DİZELERDİ..ŞİİR TADINDA DOYUMSADIK VE DAMAĞIMIZDA KALANLA AYRILIYORUZ..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI....YÜREĞİNİZ V DE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.. SELAM VE SAYGIMLA..
Edep kumaşına pazar arama, İlk önce kendini bürü efendi. Çevrende bir iki dostun var ama, Arkandan konuşan sürü efendi.
vallaha muthişti aha sana yemen. başından sona kadar en çok da ilk kıtaya bayıldım. muhatabı olmak istemem doğrusu şaka şaka korktum vallaha:)) kalemin susmasın selam ve sevgiler canım..
Çok hoş bir şiir okudum Şiir güzel olunca insan zevk alıyor okumaktan Kaliteli şiirleriniz bana şevk kattı kutlamak istedim Paylaşımlarda buluşmak ve Şiir Edebiyat dostluğunda görüşmek umuduyla Sizi kutluyorum.... Güzel şiirlerinizi okumak ve takip etmek isterim..İnşallah Yozgat Sürmeli Şiir Şöleninde de buluşuruz Selam ve saygılarımla.
sanat icra ederken estetik zevki erncide etmeden eleştirebilmek...Ahenkli...seviyeli ve fakat şiddetli...Çok hoştu...Çok övgüler hak eden dizeler...tebriklerimle...saygılar...
Şiir halk dili tabiriyle cuk diye oturmuş yerine. Ne yazık ki, sanalda dolaşan çok fazla fikri bozuk, zikri bozuk, kendisi adamlıktan uzak çok kişiler var. Şiirinizden ders alıp, derlenip toparlanmaları gerekir diyeceğim ama onlarda zaten ders alacak karakter yok. Selam, sevgi ve saygılar...
Edep kumaşına pazar arama, İlk önce kendini bürü efendi.
Diyerek şahsı kendine doğru çevirmesiyle başlayan şiir en son olarak da yere alnı koyunca,aklı başına gelince demedi demekle finali noktalamak bu kadar güzel olurdu ...
Yürekli, özü, sözü güzel bir şiirdi. Gönülden tebrikler ve sevgimle Yıldız'ım...
İlk önce kendini bürü efendi.
Çevrende bir iki dostun var ama,
Arkandan konuşan sürü efendi....... Şiirin güzelliğini konuşan sürü var şair....