Şehir şafakta dilini mühürler Gözlerimin altında bir rıhtım yorgunluğu Umutlarım kaçak bir göçmen yolculuğudur Göç yolu çizgisinde kaderiyle yüzleşenler kadar kederinden habersiz
Sevişmekte bir devlet geleneğidir aslında Gece Kalk umuda gidiyoruz diyecek kadar kör parlıyorken Gece Hırsın suç ve cezasıyken İçimin aşk kokusu leş kokusu kadar şiirken Şu şehirli parmaklarımı şıklatmaktan bile Vatana ihanetten yargılanabilirim ten üzerinde
Gül lokumları Gül kokmaz fakir fukara yuvalarında bilirim Yine de tanıtılır yas dönemlerinde acziyetimizin el işçiliğiyle damak tadımıza Ki pudra pişkinliğe de iyi gelir mi bilmiyorum Ama denemek lazım en azından istifa Bir fantazi testi olabilmeli kurumlarımızda ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevişmek Bir Devlet Geleneği şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevişmek Bir Devlet Geleneği şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
..sivil demokrasinin yol ayrımını söylüyordu şiir.. bilinse yol ayrılmazdı diyecksiniz ama sandık değildi finaldeki aleniyet yani ''istifa kurumunun' tabelası dahi yoktu..şiir herşeyi ile güzeldi ama düşündürüyomuydu inanın bilmiyorum ..teşekkürler tebrikler...
Gül lokumları Gül kokmaz fakir fukara yuvalarında bilirim Yine de tanıtılır yas dönemlerinde acziyetimizin el işçiliğiyle damak tadımıza Ki pudra pişkinliğe de iyi gelir mi bilmiyorum Ama denemek lazım en azından istifa Bir fantazi testi olabilmeli kurumlarımızda ... nerde o gurur.
Çok güzel bir şiir, tam da yerinde imgeler, anlıayan :))