Yıldızların loş ışığı altında Ayın sükûtu düşmüş gölgeme ve Şavkını vurmuş gökyüzü yüzüme Gece öyle yorgun ki Yorgunum bende onun kadar Hüzün kadar doluyum Geçen gün gibi sarhoşum… Anla!
İçerinden süzülerek ölmüşüm. Bölünmüş ruhlar âleminin tek yerlisi gibi Yitirmişim benliğimi ta başından ve Kanamışım sevdanın çıkmazında Büzüşerek zihni körelmiş enkazında Kanmışım ben Çığlıkların eşliğinde yanmışım bak!
Aslolan sevginin bencilliği değil mi ki Bitmişliği ve yitirmişliği sevgilinin de Herkes aynada bir tek kendini görür de En çok da kendini sever ya ..... İşte böyle.
Ve işte bu nedenle Tutunamam yerlere serilen namına bile Yalnız düşler ülkesinde yalınayak kalınca Düşlerim sadece bana ait olur, kanımca…
Yer gök gözlerin Irmağındayım ruhunun, yolum savruk Suyun tam da boğulacakmış gibi duran tarafındayım İçim, içerinden buruk ve Sözlerin, yüreğimi gölgene hapseden bir cellat misali Hazan kokar ayrılık
Soluksuz yağmurların ardından doğan güneş Kaldırımların yitik buluşmalarına seslense ve yine Yokluğun, gecenin ayazına benzese de Bu şehirde Grip kokusu kadar soğuktur ve de ağırdır Sağır duyuşların, Azımsanmayacak kadar acıdır…
***
Yine de gel biz seninle Ertesi günler için hayaller kuralım Yalnız, tarumarsız olsun bu sefer Farklı diyarların apayrı gizemleriyle büyüyen ve An be an gülümseyen hayaller…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hazan Kokar Ayrılık-Bir Umut şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hazan Kokar Ayrılık-Bir Umut şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine de gel biz seninle Ertesi günler için hayaller kuralım Yalnız, tarumarsız olsun bu sefer Farklı diyarların apayrı gizemleriyle büyüyen ve An be an gülümseyen hayaller…
Eylül hüzün ayıdır.. Aşklar Eylül de başlar . Eylül 'de biter. Günah keçisidir garibim Eylül..En çok Eylül ayına şiir yazılır nedense .Her yağmurun arkasından gökkuşağı çıkar nasılsa, aydınlanır gönül. Ayrılıklar ölüm gibi kokar aslında.Bu yüzden kalemler hep hüzün yazar. Yüreğinize sağlık.Gülümsesin hep hayalleriniz.Sevgilerimle.