(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hep en güzel düşleri gördürürler, seven güzel yüeklere. Sırası gelsin gelmesin, sırasız sözcükleri sürerler US'larındaki namlulara, can yakıcı mermiler halinde. Dayanacak cesur benlikler, karşı koyacak yürekler gerek, yalnız "BEN" duygusunu kara yüreklerine hapsetmiş olanlara. Başdebilir cesur yürekler, nekadar acılı da olsa yıkılmaz sevgilere yapılan salvo atışlarından. Geçip gitti sanırız, uzaktan izleyenler olarak; ancak sıyırıp geçsede izi kalır; tortusu, yılları kapsayan tortusu hep savrulur durur, haksızlıkların. En nankör atışlardır, asil sevgilere yapılan salvolar. "Unutmak gerek, kadir kıymet bilmeyeni," demek kolay. Birde sevgi erbabına sor; olanca öfkesine, kinine rağmen güzel yüreğine söz geçiremez, hüznüne hep yenik düşer, vefa borcu varmışcasına,hüzünleri sergilip yansıtmaktan geri durmaz vefalı yürekler.
Varsın hüznü bol olsun, çok güzeldi, beyeniyle özümseyerek okudum, böylesi güzel ve anlamlı şiirler hüzünsüz, duyğu fakirliği ile zaten yazılamaz. Esenlik ve mutluluk dileklerimle kutlayıp selamlıyorum değerli şairimi. Kemal Polat
yazan paylaşan yürek sahibine saygılarımla tebriklerimdesiniz...... beyaz sayfanıza saygılarımı bırakıyorum..... her şey gönlünüzce olsun............................ ..
Yorgundum! Taşıyamazken ayaklar bedeni Kançık pusulara düşürdün Sürdün sözcükleri namluya Sen vuran oldun Bende ölen ne güzel dizeler düşmüş Gülşen Hocam yine sayfanıza kutlarım can dost kalem saygılar...
Sürdün sözcükleri namluya Sen vuran oldun Bende ölen
Sitem dolu satırlardı, harika şiir olan usta kalemde.Sevda kapısına gelen serçenin kanatlarından vurulması gibiydi hazin aşkın sonu.Kutluyorum sizi dost kalem.