(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YİNE AĞLAR ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YİNE AĞLAR ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirleriniz çok güzel sizden ricam facebook kullanıyorsanız seher yeli adlı şiir gurubumuz var bu güzel şiirlerle sayfamızı süslerseniz bahtiyar olurum şimdiden teşekkürler saygılarımla.
mostar01 tarafından 7/25/2013 4:05:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
her sözün bittiğin yerde en güzel gülü sen açıyorsun,acıtan,kanatan dikenleri söylesende,ben onları örten gülü görüyorum. her diken bir gül elbisesiyle giyinir,yüreğin acıyla dolmuş olsa bile,bilki gül olan yüreğine elebetteki dikenler sığınabilir..
Çok teşekkür ederim.Güzel düşünceleriniz güzel yüreğinizin bir yansımasıdır. Ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.Saygı ve selamlarımla.
Oyy benim gül kokulu ablam gelmiş,sefalar getirmiş gönül sayfama. Güzel ziyaretin ve içten güzel yorumu için çok teşekkür ederim ablacım. Kucak dolusu sevgi ve selamlarımla ablacım.
Hoşgeldiniz gönül sayfama. Haklısınız mutlulukların en güzelini yaşıyorum fakat özlem bazen can yakınca olumsuzluk dökülüveriyor kalemden. Güzel yorumunuz ve değerli ziyaretiniz için teşekkür ederim.Sevgi ve selamlarımla..
Kelimeler tükenir,dil söyleyemez susar Dil söylese,yürek dayanamaz yanar Yürek feryat etse,kanar da bağrım dağlar Kadersizin yazısıdır, değişmez Döner dolanır gülmez, yine ağlar, yine ağlar...
_________________________Kısa ve öz okudum lakin çok şey ifade etti satırlar her kelimesinin içinde daldım lakin yüreğime fazla dokundu sancılar bir nefes almak istedim sardı benliğimi acılar yazan yüreğe selam olsun saygılarımla...
Hoş geldin tatlım gönül sayfama. Yok birtanem merak edilecek bir durum yok şükür.Özlem can yakınca,kalemde ağlıyor böyle.. güzel yorumun için çok teşekkür ediyorum tatlım.Sevgi ve selamlarımla..
aşkın bittiği yerde sözde bitiyor dilde susuyor yürek buruk oluyor velhasılı şiirler konuşssada kısa kalıyor guzel şiirinizi begenerek okudum kuıtlarıım hüzün var ama hüznü kaldıracak yürek var saygılarımla
Hoşgeldiniz üstadım sayfama. Hayır aslında aşk bitince değil de yoğunlaştığında özlem can yaktığı için döküldü bu satırlar.Ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim.Saygı ve selamlarımla.
ah kuzum ağlamasın yosun yeşili gözlerin bitanem kıyamam güzel kızım hani bir şarkı varya hiçmi gülmeyecek benimde yüzüm der ya işte öyle ama senin yüzün gülsün annem seni öpüyorum
siyahgecem tarafından 8/24/2012 3:04:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
oyy gül yüzlü annem sefa geldin,hoşgeldin sayfama.Yok annem şükürler olsun ki artık ağlamak yok.Benimki sadece özlemden esinlenmek oldu biraz.güzel yorumun ve hoş ziyaretin için teşekkür ediyorum,öpüyorum gül yanaklarından.Kucak dolusu sevgilerimle..
mostar01 tarafından 7/25/2013 4:05:33 PM zamanında düzenlenmiştir.