Hiç sırası değildi, öylece sen sus… ben pus Mukayyet olmak vardı çıldırmadan iki us, Canımızı yakmadan parçalansaydı fanus Saplanır mıydı insan karanlığın esine .
Kirpiğimin altına tüneyen o hareler İmkân olsaydı eğer, neler söylerdi neler Bitap düşmüş yüzlerin, zanlısı bahaneler Belki korkup kaçardı kızgın göğün sesine.
Yanmazdım durup durup, kahrımdan esirlikte Geceye sığınmazdık hasretimle birlikte Kocaman yüreğimle olmazken fakirlikte Mıhlanmazdı soluğum, aşkın son nefesine.
Su olup yağıyorken bulutun küfesinden Sarılsam ne olurdu, sanki bir keresinden Nazenin gülüş alıp atinin karesinden Pembe düşler kursaydım hapsinin hevesine.
Niyeyse dün ve bugün oldukça karışığım Durmadan zikirdeyim, kırılmasın ışığım Alışık da değilim diyemem ki aşığım Bir anda tav olmuştum nefsimin hevesine
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_MUKAYYET OLMAK VARDI_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_MUKAYYET OLMAK VARDI_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiç sırası değildi, öylece sen sus… ben pus Mukayyet olmak vardı çıldırmadan iki us, Canımızı yakmadan parçalansaydı fanus Saplanır mıydı insan karanlığın esine .
Kirpiğimin altına tüneyen o hareler İmkân olsaydı eğer, neler söylerdi neler Bitap düşmüş yüzlerin, zanlısı bahaneler Belki korkup kaçardı kızgın göğün sesine.
Yanmazdım durup durup, kahrımdan esirlikte Geceye sığınmazdık hasretimle birlikte Kocaman yüreğimle olmazken fakirlikte Mıhlanmazdı soluğum, aşkın son nefesine.
Su olup yağıyorken bulutun küfesinden Sarılsam ne olurdu, sanki bir keresinden Nazenin gülüş alıp atinin karesinden Pembe düşler kursaydım hapsinin hevesine.
Niyeyse dün ve bugün oldukça karışığım Durmadan zikirdeyim, kırılmasın ışığım Alışık da değilim diyemem ki aşığım Bir anda tav oldum nefsimin hevesine
Niyeyse dün ve bugün oldukça karışığım Durmadan zikirdeyim, kırılmasın ışığım Alışık da değilim diyemem ki aşığım Çağırınca gelemem yıllanmış hevesine. Aydinliga,huzura kavusman dilegimle,yazan yuregin,kalemin hic susmasin,mumkun olsaydida sesinden dinleseydim...Hocaman sevgilerimi birakiyorum o guzel yuregine...
Aslında, dün ve bugün oldukça karışığım Durmadan zikirdeyim, kırılmasın ışığım Alışık da değilim diyemem ki aşığım Ben bile şaşırmışken… vuslat arifesinde.
Bizi bizden yöneten bazen karıştırır,daha güzel düzenlemek için, güzel dizeler tebrikler...sevgi ve saygılar
Sevgi dolu yüreğinizden, duygusuyla, anlatımıyla çok güzel bir sevda şiir okudum. Yüreğinizi ve güçlü kaleminizi içtenlikle kutlarım. Saygı ve sevgi ile kalın.
Aslında, dün ve bugün oldukça karışığım Durmadan zikirdeyim, kırılmasın ışığım Alışık da değilim diyemem ki aşığım Ben bile şaşırmışken… vuslat arifesinde.
Gıyabımdaki sözler kaynarken kazanlarda Kapış kapış gitmişti, günahım yalanlarda Nasıl huzur buldular böylesi imanlarda Bir hislik yer kalmazken yürek ucubesinde.
"Gözlerinde yitmeden kocaman bir hiçlikte Geceye sığınmazdık hasretimle birlikte Unutmayıp kendimi fukara esirlikte Mıhlanmazdı yüreğim Aşkın son celsesinde ."
Hiç sırası değildi, öylece sen sus… ben pus
Mukayyet olmak vardı çıldırmadan iki us,
Canımızı yakmadan parçalansaydı fanus
Saplanır mıydı insan karanlığın esine .
Kirpiğimin altına tüneyen o hareler
İmkân olsaydı eğer, neler söylerdi neler
Bitap düşmüş yüzlerin, zanlısı bahaneler
Belki korkup kaçardı kızgın göğün sesine.
Yanmazdım durup durup, kahrımdan esirlikte
Geceye sığınmazdık hasretimle birlikte
Kocaman yüreğimle olmazken fakirlikte
Mıhlanmazdı soluğum, aşkın son nefesine.
Su olup yağıyorken bulutun küfesinden
Sarılsam ne olurdu, sanki bir keresinden
Nazenin gülüş alıp atinin karesinden
Pembe düşler kursaydım hapsinin hevesine.
Niyeyse dün ve bugün oldukça karışığım
Durmadan zikirdeyim, kırılmasın ışığım
Alışık da değilim diyemem ki aşığım
Bir anda tav oldum nefsimin hevesine
Gıyabımdaki sözler kaynarken kazanlarda
Kapış kapış gitmişti, günahım yalanlarda
Akıllar yutulmuştu böylesi imanlarda
Günahı istiflerken göğsünün kafesine.
İŞTE ŞİİR BU BU SABAH OKUDUĞUM EN GÜZEL ŞİİR
KUTLARIM NECLA HANIM