Gökyüzünde salınan bulutlardan nem kapıp Gözlerime saklayıp yaşlar döktüm bu sabah Serin kuşluk yelini başıma türban yapıp Hüznümün düğümünü çekip söktüm bu sabah Geçmişin perçemleri gam çalarken tenimden Ömrümün çığlıkları yükseldi bedenimden
Yanık ruhum ezildi kül düşürdü bayramlar Konuk geldi evime gül düşürdü bayramlar.
Kaybolurken elimden zamanın gölgeleri Yarınlardan umutla mavilere büründüm Güneşin oklarından toplayıp imgeleri Gençliğimi düşünüp anılarda süründüm Bir tarafı kırıldı bakışlarımın yine Nedense sevinmedim bayramın geldiğine.
Takvim bayram demesin artık yetti bayramlar Bir telefon sesine muhtaç etti bayramlar
Çığlığımdan soyarak bu çileli başımı Bir lolipop tadında yeni bayrama girsem Savursam rüzgârlarla akan hasret yaşımı Dokunmadan yakarak ayrılığı bitirsem Ellerime yapışan sızıları silerek Gam çeken notaların önünde eğilerek.
Kapımı çaldığında saplar kama bayramlar Benim ile birlikte düşer gama bayramlar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYRAMLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYRAMLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kapımı çaldığında saplar kama bayramlar Benim ile birlikte düşer gama bayramlar.
her şeyin eskisi makbul, eskisi güzel, eskisi özeldi ablam. Her yeni bizden en güzel yanlarımızı aldı götürdü. Artık selamlaşmalar bile teberrüken ve günaydın, tünaydından öteye geçmiyor. kapı komşumuzla halimiz bu bir sonraki evde de kim yaşar bilmeyiz. Hani diyor ya büyük usta.
Yeni çirkine mahkum eskisi güzellerin Allah kuluna hakim kulları heykellerin
Annem olmadı işte şiir çok güzeldi ama sevmedim. Seni bayram arefesinde bu kadar hüzünlü görmeye dayanamam.Bırak keder dizelerinde kalsın sen gül hep bayramları.Kapını çaldığımda elini öpmeye geldiğimde senin güleç yüzün bana şeker olsun, öperken ellerinden. Ellerindeki geçmiş sızıları takvimlerinden sil.Ve sen gül ki bayramlarda gülsün.Ve sen gül ki bu oğulununda içi gülsün.Gelip çaldım işte bir bayram arefesi senden hüznü alıp uzaklara götürmeye geldim.Bir gün sonrası kapına çalan çocuklara o güzel gülümsemenle şekerler ver diye.Elimden gelse sana sayfalar dolusu yorum yazacam sırf dudak kenarı küçük bir bayramlık gülümsemen için.
Annem benim bayramlar sana umut ve mutluluk getirsin hep. Hüznün sadece şiirinde olduğunu umarak dizelerini ve bayramını en yürekten kutluyorum. Ellerinden öperken nice güzel bayramlar geçirmen dileğiyle... En derin saygılarımla....
Çığlığımdan soyarak bu çileli başımı Bir lolipop tadında yeni bayrama girsem Savursam rüzgârlarla akan hasret yaşımı Dokunmadan yakarak ayrılığı bitirsem Ellerime yapışan sızıları silerek Gam çeken notaların önünde eğilerek.
Kapımı çaldığında saplar kama bayramlar Benim ile birlikte düşer gama bayramlar.
hüzündü dizeler hüzün dolu bayram dilerim dizelerde kalsın da bayramın kutlu olsun tüm sevdiklerinle
Al yeşil giyinir, süslenir canan.
Niye bana sitem eder söylenir?
Adım atsam dağlar, sislenir canan...
Bayramınız mübarek olsun ablacığım. Ellerinizden öpüyorum.