(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
../ Hû ve huzur /.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
../ Hû ve huzur /.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir şiiri ya da şiir olmaya doğru giden bir metni öldürmenin en kısa yolu onu kesme işaretleriyle donatmaktır sanıyorum..daha kestirme metodları da vardır..noktalama işaretleriyle ,vurgu katılarak bir anlam bir zeka bir duygu yakalanabilir evet olabilir ..ancak kesme işaretiyle anlam çoğalttığını sanmak..son dönemde şiire niyetlenmiş tüm kalemlerin ortak yanılgısı gibi..
Ben seviyorum senin şiirlerini ve görebiliyorum içindeki derin anlamı, zekayı "Şiir uzun uzadıya cümleler değildir"
senin şiirlerinde her ne kadar serbest şiir şeklinde de olsa ben divan edebiyatı lezzeti alıyorum. Divan edebiyatında nasıl ki "Nun" aşığı, "Mim" ise maşuğu simgeler bu şiir de öyle giyinmiş:) Çok güzeldi hep güzel, hep özel bende.
Son zamanların okuduğum en güzel serbest şiiriydi. Boşa yazılmış tek bir kelime yok. Duygu ve düşünceler kusursuz ve net bir şekilde dile getirilmiş. Hisli bir yürek, hisli bir şair, zengin bir dil ve sürekli artan bir bilgi görüyorum. Belli ki kalem, bilgi, zeka, duygu ve yürek mürekkebinin harmanından almış rengini...
Bu şiir için söyleyeceğim ekstra her şey sadece laf kalabalığı olacağından, sadece "MÜ-KEM-MEL" diyorum. Üstadım. Saygı ve muhabbetlerimle vesselam.
Erol URAZ. tarafından 8/13/2012 12:53:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
sni teyzemlere sordum
taş atan kuşlarda buldum
karakış
kardan turan serisinde nokta(.)