(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayata Geri Sayarken... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayata Geri Sayarken... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
beklemek yada bekleyebilmek ... bir gün geri dönmeyi.. her günün her saniyesini düşünmek onla geçecek vakti.. umut etmek belki çok geç değildir diye.. belki hala umut vardır diye umutlar bir pirinç tanesi kadar küçük olsada..
Zaman akıp giderken ellerimden Geriye sadece kalır fotoğraflar. Eski yeni hepsi birarada Gelmişimi geçmişi yaşatır bana. GÜNAYDIN DEĞERLİ KALEM DOSTU; EVET ZAMANIN YAŞLANDIĞI ALBÜM ARASI FOTOĞRAFLARDA GİZLİDİR..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.. SELAM VE SAYGIMLA
heyy hey burda gerçekmi diyebileceğim bir yazar var wooov denilecek kadar asil bi insan varr ve bununla beraber çok da güzel şiirleri varr harikasın ablam bnm ....
yuregındekı guzellıklerı hep bızlere yansıtan sen gül çiçegi yuregımın degerlısın can kusum super bır sıır ve super mutlu bır aıla vıdeosu rabbım mutlulukları yuregınden eksık etmesın sevgılerımı yolluyorum san tum yuregımle bırazdan gelır
MÜKEMMEL BİR ŞİİR OLMUŞ... ASLINDA HERKES YALNIZDIR.. ŞİİRLERİMİZDE BİZE BİR ARKADAŞ OLARAK YANSITIR... GÜZEL ANLATMIŞSIN KUTLUYORUM YÜREĞİNİ ABLACIM..
çook güzeldi. evet geçen yıllar verilse yeniden herşeyi aynen yaşamak kadar ağır ne olabilir ki?! ve sen-benden çıkıp bizi doldurabilmek yaşamın her milimetresine. Tebrik ederim. Selamlar.
______________________Harikasın Çok mükemmel şiirler okuyorum sayfanda inan bu sayfada şiir okumayı seviyorum yüreğinin güzelliği yansıyor sayfa na kelamlarına her dem saygımla...
Seni hayal ederek dolduruyorum.
Ve biz olmayı ,
Hatta bizden öte tek olmayı bekliyorum.
BİZ OLMAK.. nekadar muhteşem kelimedir..
bilinmez..
sadece seven bilir BİZolmanın hazzını..
sevdiğiin ağzından birkez duymayı..
hissetmeyi. kalbinin derinliklerinden...
beklemek yada bekleyebilmek ...
bir gün geri dönmeyi..
her günün her saniyesini düşünmek
onla geçecek vakti..
umut etmek belki çok geç değildir diye..
belki hala umut vardır diye
umutlar bir pirinç tanesi kadar küçük olsada..
sevgileremle
elif ersoy