(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Göm beni// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Göm beni// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazı siirler vardır hissedilerek yazılır, o kadar guzel ve doğru kelimelerle ifade edilir ki okuyan herkesi o duygu selinin icine çeker, etkiler.Tek kelime ile şahane bır eser okudum sayfanızda bu sekilde hissettiren.
şimdi ne desem daha iyi anlatmayacak bu şiirden sonra....her kelimesinden şairinin sarsılarak yazdığı çok belli olan bir şiirdi ve ben de sarsılarak okudum bu hüzünü...kaleme, yüreğe sağlık...dostlukla...
Sev_tap tarafından 8/7/2012 7:45:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
dizelerinize gömüldüm sevgili şair yakışmıyor ki ayrılık hiçbir yüreğe,hep karanlıkta kalıyor o zaman yürekler. hep aydınlık olsun kalbiniz. güzel bir şiir okuttunuz yine,var olun..
Her ölüm vakitsizken hem... Gözü pencereden dışarı seyre dalmış ise bir kere düşmüşse dile o kelime, el kapıya gitmese de oluyor diyesim var ama sen bana aldırma şair. Ayrılık yakışmaz seven kalbe...
Göm beni şair
Dize
Dize
Uzaklı sancılarının
En derinine/çıkmamacasına
Hayaller yaratılan odalarında
Çürüt
Yüzümün çizgilerini
Yakıştır kendine ayrılığı
Dedim ya
Yokluğundan daha ağır olmaz
Hiç bir şey yüreğime
Yakıştıramazken ayrılığı kendime
Yüreğinize,emeğinize sağlık Ü S T A T ,