(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* ETMEM ÂŞiKÂR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* ETMEM ÂŞiKÂR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Etkileyici bir şiirdi Mecit gardaşım.Yazan yüreği ve kalemi kutluyorum. Güzel ve içten şiirinize,böyle güzel bir yüreğe,gönülden selam olsun. Saygılarımla.......
Nefsi esir ettim, koydum kafese Gönlümün kapısı açık herkese "Buyur"um hazırdır hoş gelen sese Her selâm yüzümü güldürsün diye...
__________________________________ Nefise vurulan ket ile beraber şiir de nefis sevgili dost... Velud kalemin çağlamış yine MAŞALLAH... İncileri yine sıra sıra dizmişsin, Mehmet Ziya dost ile olan şiir atışmalarını da zevkle tebessümle okudum... Kaleminiz hiç susmasın...
S e v g i l e r ____________S a y g ı l a r . . .
=================================================== e d i b / a h m e t
Misafir olana gitmek sünnettir efendim:)) Biz de elimizden geldiğince dostların sayfasına gitmeye şiirler okumaya özen gösteriyorum, zaman zaman şiir komasına da girsem Allah yardım ediyor... Teşekkür ediyorum, sevgilerimle...
Madem ki cok begendiniz, o halde güzel bir siiri daha hakettiniz;
Dile Gelmeyen Duygular
AAHH..Ahmet abi ahh..!! Bana şöle dertli bir şiir yazsan Hani beni anlatan içinde saklı duygularım olan Ben başımı yaslasam hüzün kokan cümlelere Kayıp olsam, yok olsam ,un ufak olsam,kimse bulamasa beni Müsait bir yerde insem sonra doya doya ağlasam Bana şöle bir yalnızlık senfonisi çalsan mısralar arasında En acıklı tarafından hüzzam makamında Dile gelmeyen duygularımı gözyaşlarımla anlatsam Olmazmı dersin..?? Neden olmasın..?? meyzem :))
Yeterli degilse sayet, saat 24'ten sonraki siirimi size sunmus olayim :)
riyadan beri olanlara ne mutlu şiirin ilk dörtlüğünde başlıyor ve bitiyor işin özü. riyadan gösterişten uzak samimi ihlaslı olabilmek. oysa şimdi ne çok var etrafımızda ve belki de öz nefislerimizde, amaç olan dini maksada ermek için araca dönüştürmek. ve ben bunları yazarken son devrin büyük din alimlerinden SÜLEYMAN HİLMİ TUNAHAN efendi hazretlerinin talebelerine nasihati geliyor tam bundan 60 küsur yıl önce söylediği o söz ilk duyduğum günden beri çakılıp kalmıştır beynime "evlatlarım dini siyasete ve ticarete alet edene ALLAH lanet eder"
Kücük veya büyük, RiYÂ, herkesin muzdarip oldugu, kimsenin de vazgec(e)medigi bir SEY olmus. Üstelik ZAMAN ve MEKÂNDAN MÜNEZZEH. Öyle olmasa idi ALLAH DOSTU BÜYÜK MÜTEFEKKiR MEVLÂNÂ CELÂLEDDiNi RÛMî o meshûr sözü söyleme geregi hissedermiydi;
Ya oldugun gibi görün, ya göründügün gibi ol!
SÜLEYMAN HiLMi TUNAHAN efendi ve diger büyük zâtlar insanlara insanligini ve vazifelerini hatirlatan ALLAH cc dostlari, nisantaslari.
Insan, inatta ISRAR etmedigi taktirde sürekli tekâmüle aciktir. Hatalarindan ders cikarir, dogru olani yapar. Bizim de gayretimiz bunadir.
Önceleri siyasetle ugrasan bir kisi olarak, gecen süre icinde her görüsten degerli dostlarla tanismamizin da etkisi ile, kalemimi ve kelamimi siyasetten arindirdim. Arindirmaya gayret gösterdim. Zirâ siyaset, özellikle etnik, siyasi, dinî farkliliklarin cem oldugu güzel vatanimizda sadece ve sadece bölünmeye, gereksiz polemiklere sebep teskil etmektedir. Oysa, günümüzde en fazla ihtiyac duydugumuz sey, BiRLiK ve BERABERLiK. Dostluk ve KARDESLiK.
Siire gelincee;
Dizelerim genelde bir nefis muhasebemdir. Birinci derecede muhatabi yine benim. Okuyan dostlarimizin kendilerine cikaracak bir pay bulmasi ise yegâne ödülümüz.
Uzun zaman görüsememis olsak dahi, siirlerini takip ettigim ve zevkle okudugum, kalemine siir yakisan ender dostlarimdan birisiniz. Basarilarinizi memnuniyetle takip etmekteyim.
Üç gün selam verme dostun bak hele Düşmanına varıp sadık yar olur Hüzünlenip bir de boynun bük hele Bülbül güle küser bir ağyar olur
Hükümsüzse kelam çokça susarsın Dil lâl olur sözü özden kusarsın Öz nefsine elden fazla küsersin Dost dilinden gelen kem söz kâr olur
Dönülmez bir yola çıkmış o benim Sabır diye dişin sıkmış o benim Varsa balık sudan bıkmış o benim Ele bayram bize ahu zar olur
Ta derinden neyzen üfler ney inler İnledikçe neyi her bir şey dinler Çile çeker sünger sanki beyinler Musallada belki vuslat var olur Ondan gayri bize gülmek ar olur
birincisi yazmak istiyorsunuz oturup kurgulayıp yazıyorsunuz tabi alacağını hatasızlığı sayesinde alıyor birde bazen oturup yazıyorsunuz o şiirinizin tadı başka türlü daha güzel oluyor fakat ödülü alamıyor olabiliyor :))
işte aslolan biryerlere esir olmadan yazabilmek kendi hazinesinden ortaya koyabilmek zannıma göre bu şiirde onlkardan biri çok güzeldi
şu ki insan alsa eline şiir kitaplarını telaffuzları ıstılahları kurxcalasa az bir emekle çok güzel şiirler çıkabilir ve bunu yapaanlar var.... hemde bildiğim kimseler :))
aşıkaren görünüyor zaten az bir dikkatle....
sizin şiirlerde bu yok ve hiç rastlamadım etki olabiliniyor insan kendi yazdığı şiirin dahi birkaç gün etkisinde kalıp benzer şiirler çıkartabiliyor .. siz çok özelsiniz üstadım hoşcakalınız.. candan tebrik eder saygılar sunarım...
nefsi esir etmek kolaymıdır,ne mutlu öyleyse size...şiire yorum yapmayacağım haddim değil ,izinsiz face koydum bide aldım gidiyorum:)) saygı ve sevgiyle
Mecit hocam erdemli gönlüne sağlık bizler görüyoruz hissediyoruz ki sadece söylediklerin lafta değil bu güzel hasletler bütün azalarına sirayet etmiş görünmektedir, kişinin aynası ifadeleri takındığı uslup ve tavırdır.
Üstadım çok güzel ifadeler anlamlı bir eser okudum yazan kalemine yüreğine sağlık yürekten kutladım SELAM ve DUA ile.
Mecit hocam o sizn değerlendirmeniz estağfürullah uyarmak ne haddimize bizlerin uyarılmaya ihtiyacımız var biz dostlar bir birimizin eksiklerini tamamlayanız,belki hayatın yaşımızın getirdiği tecrübeler ışığında kılavuzluk ederiz Dost kardeşim hayırlı sahurlar olsun SELAM ve DUA ile.
Derdini söylemeyen derman bulamazmış Mecit Kardeşim. Şiir güzel. Kalemine sağlık. Afiyetle içtik adeta. Hayırlı sahurların olsun. Selam ve saygılarımla.