Maziyi güncel mercekle zumluyor da laf ebesi, Muhayyel tarihten bizar yedi göbek silsilesi; Ceddinin suyunun suyu Paşa çorbasıymış meğer İspatı kıçında dövme, soy-kütüğü çizelgesi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PAŞAZADE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PAŞAZADE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül sayfanızdan çok güzel bir şiir daha okudum,,yüreğinize kaleminize sağlık,bu şiirlerinizde harika duygular var,kaleminiz daim olsun derken,Yüreğinize en güzel duyguları,sayfanıza en güzel gülleri,Sayfanıza gelerek sizin şiirlerinizi okuyan değerli gönül dostlarına saygı ve selamlarımı sunuyorum,kaleminizdeki mürekkep hiç bitmesin sağlıcakla kalınız.
Gönül sayfanızdan çok güzel bir şiir daha okudum,,yüreğinize kaleminize sağlık,bu şiirlerinizde harika duygular var,kaleminiz daim olsun derken,Yüreğinize en güzel duyguları,sayfanıza en güzel gülleri,Sayfanıza gelerek sizin şiirlerinizi okuyan değerli gönül dostlarına saygı ve selamlarımı sunuyorum,kaleminizdeki mürekkep hiç bitmesin sağlıcakla kalınız.
Saygı ve selamlarımla
Bilal YILMAZ