(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gönül Yakamozları// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönül Yakamozları// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ürkek kanat dokunuşları, göğü zedelemez, yüreği yorar ustam. süzül ak mavilerinde darasız bakabilen gözlerin. Dağınık kalsın dedirtti şiir :( Ama keramet kavukta değil, biliyorsun. Saçlarım çok uzadı zaten benim bu sıra...
Kaleme her dem beğenim, şiir kardeşime her dem sevgim ve saygım ile... Beğeniyle okudum.
Seni bulacağım zihnimin arılığında Sararmış yapraklar düşerken başıma Duygularımın esaretinde ben Saf ve temiz su gibi içten gelen Yazacağım şiiri bulacağım Masumiyetin oldugu tezgahta Daha olgun bır buluşmada, yeniden...
Müthiş duygu seline kapılarak hissettiklerimi yorumuma yazdığım nadide bır eser daha okudum sayfanızda.
göğü zedelemez,
yüreği yorar ustam.
süzül ak mavilerinde darasız bakabilen gözlerin.
Dağınık kalsın dedirtti şiir :(
Ama keramet kavukta değil, biliyorsun.
Saçlarım çok uzadı zaten benim bu sıra...
Kaleme her dem beğenim,
şiir kardeşime her dem sevgim ve saygım ile...
Beğeniyle okudum.