(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* OLMAK İÇİN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* OLMAK İÇİN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli hocam; Şahsıma yazdığınız birbirinden güzel şiirler karşısında ne diyeceğimi bilemiyorum. İnanın elim kolum bağlanmış durumda. Böyle beliğ bir şiire yine beliğ bir şiirle cevap vermeyi çok ama çok arzu ederdim, lakin şu an içinde bulunduğum "ilhamsızlık durumu " buna müsaade etmiyor. Kim bilir belki bir gün güzel bir nazire ile bu değerli esere karşılık verme durumu hasıl olur. Ancak görünen o ki zamanını benimde bilemediğim kadar uzun bir süre siteye şiir eklemeyi düşünmüyorum. Ancak kalbi şükranlarımı kabul buyurmanızı canı gönülden rica ediyorum. En derin saygı ve selamlarımla ellerinizden öperim. Allah'a emanet olunuz lütfen. Haa bu arada şahsıma yazdığınız ve bendenizinde gururla sayfamda neşrettiğim şiiriniz maalesef site yönetimince silinmiştir. üzülerek belirtmek istiyorum. Ancak şunu belirtmek isterim ki, o günlere erişir de dördüncü kitabımı çıkarmı durumum hasıl olursa her iki şiirinizi de müsaadenizle kitabıma almak isterim. Tekrar esen kalın kıymetli hocam.
Hüdai tarafından 8/2/2012 11:23:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hüdai tarafından 8/2/2012 11:24:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
Huyum kurusun :)) Yaptigim bir isin hakkini en güzel sekilde vermeye calisirim.
Hüdai dostuma bir kac dizelik bir hediye sunayim dedim, bir hata yüzünden dün tam olarak basaramamistim.
Bu durum beni rahatsiz etmisti. Özellikle bu siiri BÖCEKLi olarak sunmak istiyordum. Bugün ilk isim bir kac degisiklikle ve yeni bir ambalajla bunu basarmakti. Görüldügü gibi basarmisiz. Simdi rahat uyuyabilirim :))
Ilham zorlamaya gelmez. Müsterih olun. Dostlugunuzdaki samimiyet yazmayi arzu ettiginiz nazire den cok daha önemli ve degerli.
Size hediyem olan siirleri istediginiz zaman ve istediginiz yerde yayinlayabilirsiniz elbet. Onur duyarim.
şiir gibi bir şiir okudum...sanatsal bakışıyla,olaylar zincirini konu bütünlüğüne taşıyışıyla...yer yer tasvirlerle iyi işlenmiş ,mesajını okuyucuya ulaştırmış bir şiir... tebrik ediyor,saygılarımı sunuyorum..
yahun dostum bende aynı hatayı çok yaparım astıktan sonra illaha bir iki tekrar düzeltirim
tabii o da bana züğürt tesellisi olur da ramazan dan dolayı akıllar biraz kıyıda köşede halvet yapıyor o yüzden yarıya kadar okusam kendimi şanslı hissediyorum
işte yoksul bu dostum ümmeti muhammet alışverişte görsün :))
Acelecilikten yine ayni hatayi yapmis, dörtlügün birinde kafiye bozuklugunu farketmemisim. Saniyorum, jürinin haricinde kimse de bunu farkedememis. Dün kafama "bir sey" takildi :)) Bu sabah yeni bir sekle sokarak sayfaya koyayim dedigimde farkettim, düzelttim.
Anlayacaginiz, bir dosta verdigim hediyenin ambalaji bozuk cikti. Icime sinmedi. Bir hediye vermeyi bile beceremez oldum. ikinci denemeyle durumu kurtarmaya calistim :)
Aslinda bu sizin hataniz :)) Sizin siirlerimi okudugunuzu sanmistim :))
En iyisi yazdiklarimi ben de bir okuyayim :)
Güzel bir gün gecirmeniz dilegiyle, selamlar, saygilar...
Şahsıma yazdığınız birbirinden güzel şiirler karşısında ne diyeceğimi bilemiyorum.
İnanın elim kolum bağlanmış durumda.
Böyle beliğ bir şiire yine beliğ bir şiirle cevap vermeyi çok ama çok arzu ederdim, lakin şu an içinde bulunduğum "ilhamsızlık durumu " buna müsaade etmiyor. Kim bilir belki bir gün güzel bir nazire ile bu değerli esere karşılık verme durumu hasıl olur. Ancak görünen o ki zamanını benimde bilemediğim kadar uzun bir süre siteye şiir eklemeyi düşünmüyorum. Ancak kalbi şükranlarımı kabul buyurmanızı canı gönülden rica ediyorum. En derin saygı ve selamlarımla ellerinizden öperim. Allah'a emanet olunuz lütfen.
Haa bu arada şahsıma yazdığınız ve bendenizinde gururla sayfamda neşrettiğim şiiriniz maalesef site yönetimince silinmiştir. üzülerek belirtmek istiyorum.
Ancak şunu belirtmek isterim ki, o günlere erişir de dördüncü kitabımı çıkarmı durumum hasıl olursa her iki şiirinizi de müsaadenizle kitabıma almak isterim.
Tekrar esen kalın kıymetli hocam.
Hüdai tarafından 8/2/2012 11:23:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hüdai tarafından 8/2/2012 11:24:04 PM zamanında düzenlenmiştir.