perdeyi arala nasıl da özlemişim gülümsemeni uyandım yine kar beyaz buzlu yataklarda güneşi kıskandıran şavkın vursun yüzüme hadi n’olur beni biraz oyala
tarihin biriydi, bilmem hangi ihtilâldi. bundan üç yüz altmış beş gün evveldi yaka paça sürgüne gönderdiğim cam kırıkları ellerimde sesine değmeyen siluetim de yumruk izleri al gönül sazını eline gece perileri sızlattı mı yine ciğerini anlat bana saliselerde gizli bensizliğini
tarife lüzum yok doğru banyoya yüzünü yıka ama geçmesin mahmurluğun özenle bir de dişlerini fırçala ha sakalın kirlidir aslında hadi onu da sinekkaydı traşla hiç çıkarma üzerinden pijamalarını zil çalıyor çöp almaya gelmedi kapıcı züleyha can alıcısından minik bir kahkahayla aç kapıyı şimdi … . . Merhaba :)
Neşe CÖMERT iki ağustos... iki bin on iki... saat iki
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Merhaba şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Merhaba şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir şiirdi gönül sayfanızda asılı olan şiir,yürek coşmuş kalem yazmış,duygu seli sarmış sayfayı yüreğine sağlık,kaleminiz daim olsun,sayfanıza en güzel sevgi güllerini bırakıyorum.değerli dostlarınızıda unutmak istemem onlarada saygı ,sevgilerimi ve selamlarımı gönderiyorum.Sağlıcakla ve şiirle kalmanız dileğimdir.
derin bir anlatımın düşündüren güzelliğinde usta kalemden düşen güzel bir çalışma. yalnızlığın azabında sevgiliye sesleniş ve gizli düşler. tebrikler kalem.