(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Gün... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Gün... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gün biter; bir bakmışınız ki, artık yoksunuz!.. Derler ki:''ölüm varsa ben yokum, ben varsam; ölüm yok,, Hayat sıfırlandığı an, belli ki savaş öteki tarafta başlayacak.. Allah, hepimizin sonunu iyi etsin inşaÂllah!.. Kimsenin kimseden üstün tarafı sanmıyorum ki olsun kul olarak... Mizan belli olacaktır elbet bir gün...Yüce yaradanın ölçüsüyle. Haydi hayırlısı!.. Efendim, anlamını çok derinlerde bulabileceğimiz duygu yüküydü. Düşündüren ve iç geçirten. Teşekkürlerim ve çok takdirlerimle...
üstadım kaleminizden anlamlı bir manzum eser yine sayfanızda. insanoğlu yarı düşünmez oldu.mezarlık aklına bile gelmiyor artık. ders dolu mısralar ve akıcı bir şiir. tebrikler.
biliyorsunuz hadistendir, mezarları ziyaret edin sözü... gerekçe malum ahireti unutmamak...Hz.Ömer R.A kendi kesesinden bir hizmetli tutmuştur "Ölüm var ya Ömer" uyarısında bulunması için... şiiriniz de aynı değeri taşıyordu...KÜLLİ ZAİKATÜL MEVT! diyor Yaratan. çok güzel bir şiir okudum usta kaleminizden... tebrikler ve saygılar...HŞT
Kutluyorum Halil bey.Yürek sesinize sağlık.
Varolun.