Defterde, bir şiirden esinlenerek bir zamanlar yorum olarak yazmış olduğum naçizane dizeler...
Bilenin sustuğu yerde cahil söz alır ya... Fenerden bir haber, fener yakmaya giden ya! Pusuladan bilmeyen pusulacı olur ya... Sen bilmezsin ben bilirim derler ya gelde kızma... İstersen susma, konuş dinler ya! En iyisi susmak ya! Söyleyecek sözüm var susmayacağım ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gel de Kızma! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gel de Kızma! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dokuzuncu köyden kovdular Onuncu köyü menzil aldım __________________Susmayacağım Kısa öz lakin çok şey anlatılıyor Arif bir yorum Asil bilge cesur kadim şair yüreğinizi kutluyorum İyiki varsınız, iyiki varız diyorum İçten Saygı ve selamlarımla
SUSANLAR GERÇEK SUÇLULARDIR; GÖZLERİNDE KORKU GÖNÜLLERİNDE PERDE OLDUKÇA demiş şair. Bilmeliki sıra susanlara da gelecek. Dolu olmak koşuluyla konuşmak bir şeyler söylemek gerek şair. Mesaj güzeldi.
dostyeli tarafından 7/31/2012 4:05:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
cehlin alameti üçtür. cahildir cahil oldugu bilmez birde bir Şeyler biliyorum sanır o yüzden susmasanızda bildigini sanan birine bir şeyler anlatabilmeniz çoook zor
Beşeri Aşkların Şairi tarafından 8/19/2012 9:51:08 PM zamanında düzenlenmiştir.