dalından zamansız düşen yaprağım yeşil fidanların da yandığı ormanda filistin askısında haykırır gibi sûreti fersiz yenikliğimin sesim yırtık kağıt mevsim kimsesiz yeleklere kol takmak vakti bir yudum suya tutkulu karantina duvarları aç arada rüzgâr değmese tenime almış başını gitmiş yaşam sevdiğim adam gibi!
yakut renkli uykular taşındı önce şakülün kıblesi bizden söküleli paha eder ne varsa gölgesiz şimdi anılar yasaklı şaşkın ne zamandır kumanya tekmeler gibi, mavi ırgat nefesi gibi yarınları gri yürüyorum kaldırımların saçlarını yolar gibi yollar; yollar eskisi gibi gidiyor bir yerlere sevdiğim adam gibi!
giderek kısalıyorum aslında dirayet pompaladıkça saçlarıma çirkef söylenceler birikiyor dudaklarıma hiç pay bırakmadan dağıtıyorum ne varsa ve hiç üzerime almıyorum günde iki paket tutuşturan çakmak gibi dalgınlıkla gömmüşüm, hiç haberim yokmuş gibi ölmüyorsun ama ayaklarıma değiyor tuzlu su ve dalgalar çekilince kumlardan yine adın çıkıyor önüme sevdiğim adam gibi!
hamaset yağdırdıkça dik başlı şiirler bir öncekinin tabutunu imgeliyor paslı çiviler siren sesleri titretiyor ciğerimi elinden birşey gelmedikçe ne önemi var ki çanı susmuş kilisenin camı kırılmış hayatın, kime ne tozpembe gri arası rengini çalan kimse! uçuyor gözlerimden herşey tipiye kapılmış film şeridi sanki geçip gidiyor hayat
sevdiğim adam gibi!
ToprağınSesi
( engin teveccühü ve kıymetli emekleri için sevgili Deniz Uzuner arkadaşıma teşekkürlerimle)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADAM GİBİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADAM GİBİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şimdi 2012 un şiirlerine geliyorum, bir başka hava...şair düne bir tuğla koyan adamdır derler.. Sayın Akdeniz iki tuğla eklemiş..keyifle okudum..yolun açık olsun şairim..