Aynadan sildim bu gün gülen çocuk yüzümü Susturdum şarkıları attım paslı dilimden İlkbaharı kaldırdım kışa verdim güzümü Öğüterek kum yaptım dikilen heykelimden Umduklarım gelmedi gözüm özüm incindi Yaralandı kanıyor nazım sözüm incindi.
Yaşamadım bu günü geçmiş zamana sürdüm Adım adım yarına titreyerek ürkerek İçimden atmak için sabahları öksürdüm Her şeyimi kaybettim yeniden doğmam gerek Güçlüyüm sanıyordum titrek beden incindi Bilen varsa söylesin şimdi neden incindi?
Küfürlere bölündü parmağımda kelime Eller dokundu diye küstü mahzun mimozam Parçaladım geçmişi önümde lime lime Çırpınıp haykırıyor ağlıyor bütün azam Kâğıda küstü silgi kurşun kalem incindi Bütün dünya yıkıldı sanki âlem incindi. AFET KIRAT
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNCİNDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNCİNDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üzerinden yıllar geçse de değeri daha da çok artıp eksilmeyen emek mahsulü muhteşem güzellikte bir yürek sesiydi şiiriniz, gönülden kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler ve hayırlı ömürler diliyorum.
Hanımefendi siz kurgulayarak yazmıyorsunuz galiba bunca incinmek, kırılmak insanı yorar yıpratır Allah yardımcımız olsun, ha ben farklımıyım yok ama insan kendi eline batan dikenin acısını pek durmuyor hele başkasının eline batanı görünce, Saygımla ...
Küfürlere bölündü parmağımda kelime Eller dokundu diye küstü mahzun mimozam Parçaladım geçmişi önümde lime lime Çırpınıp haykırıyor ağlıyor bütün azam Kâğıda küstü silgi kurşun kalem incindi Bütün dünya yıkıldı sanki âlem incindi.
Sitem dolu güzel şiirdi.Yüreğine sağlık.Tebrikler.Sevgiler...
HER ZAMAN GÜZEL ŞİİRLERİNİZİ OKUMAKTAN TAKİP ETMEKTEN HAZ ALDIĞIMI BİLİN AFET HANIM.GERÇEKTEN EMEK VEREREK YAZDIĞINIZ BÜTÜN ESERLER HARİKA.SAYGILAR.YİNE DÖKTÜRMÜŞ GÖNÜL TELİNİZ.
şiir tabiiki muhteşem nerdeyse yorum utandıracak cinsten :)
efendim resimdeki değerli üstadın sözünden bahis etmek istiyorum şöyleki o zaman diye başlıyayım kişi yolun başında dostunu iyi seçmeli şöyleki insan kendisini şartlandırır ve birazda sabrettimi incitmeyebilir karşısındaki dostu amma fakat incinmemek çok zordur zaaten incitmediği için o incinme başgösterir, bir dostun kötü bir anında birkaç iğneli lafından yada davranışından ani bir kararla inciniriz ve işte herneyse tepki koyarız bunu bana yapmıyacaktı bu kadar yıllık dosttuk yediğimiz ayrı değildi diye bi hamlede silme tehlikesi başgösterebilir yada ona duyduğumuz yaptıklarımız her neler ise biz incinmesek bile o duyguların geri dönüşüm arzuları bilinç altında rencide olabilir işki şudur o duyguların kontrolünü ele alıp incinmemeyi öğretebilmektir asl olan diye düşünüyorum
üstadın son zamanlarında ist. erenköydeki evinde tanıilığımız vardır evinin bahcesini temizlerdik gazelleri yakardık arkadaşlarla hemen her ay bir uğrardık yanına :)
selam ve hürmetler ederim efendim hoşcakalınız...
.
yok,sul tarafından 7/27/2012 11:33:17 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yaşamadım bu günü geçmiş zamana sürdüm Adım adım yarına titreyerek ürkerek İçimden atmak için sabahları öksürdüm Her şeyimi kaybettim yeniden doğmam gerek Güçlüyüm sanıyordum titrek beden incindi Bilen varsa söylesin şimdi neden incindi?
HER ZAMAN Kİ GİBİ MUHTESEMSINIZ ABLACIM YUREGINIZE SAGLIK SELAM VE SAYGILAR
Mutsuzluğun, karamsarlığın yansıtılması yaşamın başka bir huzur veren yolu olsa gerek. İnsanlar sıkıntı ve özlemlerini dışarı vurdukları oranda yaşama daha sıkı bağlılık gösterecek, yaşamın gerçekliğini tam olarak kavrayacaktır. Üzüntüler de, mutluluklar da yaşamakta olan insan içindir. Sabretmek, mutsuzluğun yükünden kurtulmak bir an da mümkün olmasa da umudunu hiç bir zaman tüketmemeli. Değerli paylaşımınızı yürekten kutluyorum. Saygı ve sevgi ile kalın.
En içten selam ve saygılarımla.
Esenlikler ve hayırlı ömürler diliyorum.