Ayyaş bir ıslık düştü dudağıma bu gece Mavi düş bahçesinden gülüş ederken firar Döküldü gökyüzünden dert dağıma bir hece Elimde bir yığın borç zarar üstüne zarar. Oysaki nice umut uyutmuştum beşikte Yarını beklemiştim çamurlanmış eşikte.
Nefesimi susturdu kalbimin tekmeleri Çığlıklarım boğuldu boğazın kapısında Karanlık sarmaladı dokunduğum her yeri Soğuk terler boşaldı ömrümün yapısında Titremiştim ansızın bilemem neydi sebep Sokmaya mı gelmişti içi zehirli akrep?
Keşkelerin içinde asıldı cümlelerim Dizelerim dağıldı ismi yitik diyarda Doğruydu duyulmadı dostçaydı hamlelerim Çırpındı görülmedi küstü bu ihtiyar da. Süpürdüler göğsümden tuz buz edip son camı Kopardılar bahçemden dört yapraklı yoncamı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TİTRETEN BİR GECEDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TİTRETEN BİR GECEDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Keşkelerin içinde asıldı cümlelerim Dizelerim dağıldı ismi yitik diyarda Doğruydu duyulmadı dostçaydı hamlelerim Çırpındı görülmedi küstü bu ihtiyar da. Süpürdüler göğsümden tuz buz edip son camı Kopardılar bahçemden dört yapraklı yoncamı.
bu şiir kurgu muydu ve inşallah kurgudur sağlıkla kalın
Filiz Şahin. tarafından 5/3/2013 5:36:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
Süpürdüler göğsümden tuz buz edip son camı Kopardılar bahçemden dört yapraklı yoncamı.
Ablam her zamanki gibi harikaydı şiir. Ama bu şiir buram buram hüzün doluydu. Umarım bu hüzün sadece şiirin kendindedir. Hüzünden uzak günler geçirmen dileğimle.... En derin saygılarımla...esen kal...