(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
boğulmamak için o karanlık gecede unutmaya çalışırsın herşeyi, arkanı dönüp gitmek istersin.. gidersin de belki ama unutamazsın... onun olmasını istediğin hayaliyle yaşarsın...
erişemediğin iyi bir hayatın, eski sevgilinin, platonik aşkının, ölen bir sevdiğinin, erişemediğin bir hedefin, kazanamadığın bir yarışın.. hayalini taşırsın içinde...
zihninin her küçük molasında onu düşünürsün... gerçekleşmeyeceğini bilsen de hayallerle mutlu edersin kendini ister istemez...
ister istemez... elinde değildir çünkü... çöldeki bir adamın serap görmesi gibi bir şeydir bu.. olmasını istemezsin ama olur... düşünmek istemesen de gelir aklına...
işte öyle zamanlardan birindeyim ben de bu aralr... boşluklarla boğuşuyorum...
engel olsa aşarım diyorum ama ne taş var ne duvar karşımda...
sadece kırılmaz, yıkılmaz bir sonsuzluk kutluyorum dizeleri saygılar____________
Şair Dost;
Şiirinizi okuyarak haz duydum...
Şiirinizi Beğendim...
Şiir sevgi kaynağıdır…
...........................................Saygı ve selamlar..