(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Olası Hayatlar Ve Aşk-ı Derün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Olası Hayatlar Ve Aşk-ı Derün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir sağlık sorunu var eşimin bizi çok sarstı sayfaya girip okusam bile yorum yazamıyorum, yarın tetkikleri var, dostların dualarına ihtiyacımız olacak...sevgiler..
vuavv gerçekten çok acayip oldum anlatamam sanki tüm soruları bana sormuşsun gibi gözlerim dolmadı desem yalan olur vallahi kalemine sağlık cnm senin kadar güzel olmuş.....
Sevgiliye bakar gibi, dalar gidersin gördüğün güzelliklere. Nefes aldığını bile unutursun lâkin her zamankinden daha fazla çekersin içine. Daha bir büyür gözlerinde dünya, öyle büyür ki hangi güzelliğe bakacağını şaşırırsın.
sevili şiir dostu bu şiirini alenen eleştirmke istiyorum.hep aşka şiirlere yazarız fakat aşk gercekte varmıdır.aşk ile yana kaç şair vardır .sevgili dost sevgi ile aşkı asla ve asla karıştırmamak gerek ...sevgi emek ister sadakat ister.akş ise bunları istemez.aşk yaradana yürütür.Yıllarca şiirlerde leyla ile mecnun kaleme alınır.mecnun leylaya asla aşık olmamış.leylayı ölümsüz sevmiştir.sonunda ilahi aşk ile yanmıştır.aşk sadece ilahi aşktır.Biz insanlarla aşk asla olmaz heleki bu devirde herkesin bir biri ile oynadığı bir ortamda aşk tan asla ve asla bahsetmek doğru değildir.selam ve sevgiyle
Aşk var olmaz mı, sadece biz insanlar onu alıp yerden yere vuruyoruz. Acıtıyoruz kalplerimizi, sonra suçu aşka, aşkı da bir kenara atıp unutuyoruz... Herşeye rağmen varlığını hissetmek bile güzel... yüreğinize sağlık, sevgilerimle......