Gözler aşık olursa gönül ferman dinlemez; Kelebekleşen akıl hisleri firenlemez; Füzyon etkisi yapar yaren tesellisi de, O harlı melankoli kutupta serinlemez...
MADALYALI ZÜRAFA
Sol kulağını tıkar sağduyuluyum derdi Ve sağ gözünü kapar sol görüşe geçerdi; Öyle böyle yıldızı parlayan ortamcının Kuyruğu kısaldıkça başı göklere erdi...
PATRON’ALI
Yaz günü sarı sabır uyur-gezer mega-fil; Mış gibinin mışmışı kolpa kediye kefil; Ulu çınara özgü minnacık ağaç kurdu, De gitti patron’alı baldırı çıplak sefil...
TAŞLI YORUM
Her yanlışı beynine duy-gör yöntem nakşeder; İntihalinde cömert, paso fikir bahşeder; Dilinde tüy biterken ter basar apışını, O ki, bir baş yorumcu, suyu sıksa taş.. eder...
* İntihal : Başkasına ait bir eserin tamamını veye bir parçasını aşırarak kendisine maletme.
KATIR MEŞREP
Palanı dar katırın bel üstü yağırlaşır Ve paylaşılmayan yük giderek ağırlaşır; Baş kakıncı natura başlar kısır döngüye; Sürgit eza görenin vicdanı sağırlaşır...
KIL PAYI HARAKİRİ
Olmayan izi sürer eşkin sansürcü tazı; Bulut çiz ördek anlar, karikatür gammazı; Kılpayı çark ederek bu kez poşetten döndü, Ölümle dalga geçen harakiri cambazı...
* Harakiri : 1. Japonlara özgü bir intihar yöntemi, 2. Ülkemizde çıkan bir mizah dergisi.
HECCAV POSTU
Hak edeni överken kimini haksız yerdi; Özür dilemektense gurur telini gerdi; Duyduk, nasuh tövbesi alarak o heccav dil, Tanrı’nın huzurunda postuna tekdir verdi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAREKÖKE ALDIKLARIM - IV şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAREKÖKE ALDIKLARIM - IV şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.