(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* OĞLUM BAK GiT! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* OĞLUM BAK GiT! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dostlarımın arasına kurulayım ben de keyifle:) Ne hoş sohbet olmuş kelli felli dostlarımdan:)) Alemsiniz her ikinizde, sizin kaleme düşmemek lazım... Hele ki Ziya kardeşim satirik şiirde zirve... Güzelliklerde kalınız, hoşça kalınız...
"KEL" kelimesini gördügüm an konsantirem dagiliyor, gerisini anlamiyorum ki :)) Etme eyleme, gel suna, az SACLI diyelim de durumu idare edelim ne dersin :))
Böyük Sairler parmakla hece saymaz :)) Tabi jürinin bundan haberi olmadigi icin sayiyorlar. Öyle olunca da foyamiz ortaya cikiyor :))
Takke düstü kel göründü, misali.
Tüüh, o kelimeyi yine kullandik :))
Senin kalem yedek motorludur. Bir süre ilham gelmese de ayni tatta yazacak kaabiliyeti var keretanin..
Yayinca Ziyâni gece üstüne Kalmadi kasvetli gönlümden eser. Büyük moral verdin dertli dostuna Hele siirlerin; Tam bir saheser :))
Kalem ustasina ilham vermek az bir ONUR degil. Yalniz, yazdigim siirleri okurken biraz daha dikkatli ol :)) Bir hece eksikligini farkedemeyince BÖCEGi senin siirine kaptirdim. Iki böcek alacagim var :))
Bu siirinde de begendigim ve begenmedigim KISIMLAR vardi :))
Begenmedigim KISIM; :))
Kel başına sinek kondurma sakın Bal diye oburlar yaparlar akın Cebinde bulunsun, silâhın çakın Uçanlarda; çeşit çeşittir kasıt.
DISARI hic CIKMADIGIM halde kel oldugumu nasil da farkettin ya hu :))
Begendigim KISIM;
Her açık kapıdan içeri girme Gönlünü herkesin önüne serme Her yüzü gülene elini verme Belki; kandığının niyeti fasit.
Muhterem dost geçmiş olsun sonucun lehinize bitmesi teselli olsa gerek.ALLAH bizleri görünür görünmez kazalardan belalardan korusun (AMİN).Şiir ustaca betimlenmiş yazan kalemine yüreğine sağlık aziz DOST selam ve DUA ile kalınız.
Komşunun çocuğu önümü kesti Belalı biriymiş; Uyma dediler... Bağırdı, çağırdı, gürledi, esti Aldırma söylesin, duyma dediler...
Dedim; Oğlum bak git, sütü sübyansın Anladığı tek dil; kaba güç, cebir... İnsan bu durumda nasıl dayansın? Ne lafdan anladı, ne kaldı sabır...
O hengâmede düşünce yere Baktım ki etrafım sarıldı birden... Düştüm arenaya göz göre göre Azrail göz kırptı bana kabirden...
Kalbim küt küt attı, ödüm patladı Etrafda bir dostu aradı gözüm... Sandım ki ölecem, beynim çatladı Gözlerim karardı, titredi dizim...
İlk raund başladı, rakip atakda Gelen yumrukları eskivle aştım Aklım evimdeki tüyden yatakda Yâ Rabbi buraya ben nasıl düştüm?
Merhaba Mecit bey kardeşim. Uyarılar var haberin ola bu öylesine bir ruyaya benzemiyor. Allâh hayır getirsin diyelim. ("Rabbi yesir velatuasir Rabbil temmim bil hayır; ) diyorum. Şeytanın iğvası var yüreğinde o güzelim ruhunu saptırmak istiyor anlaşılan Allâh muhafaza, en iyisi seni kızdırmak isteyenlere, kulağınızı tıkayın.
Şeytanın havarisi takılmış peşinize haberiniz ola . Mecit kardeşim.
:“Eûzü bi kelimatillahit-tammati min şerri ma haleka ve zerae ve berae ve minşerri ma yenzilü minessemai ve min şerri ma ya'rucu fiha ve min şerri ... Selamlar Saygılar. Allaha emanet olun...
Etrafim sarilinca zaten önce sizi aramisti gözlerim :)
Vaktinde gelseydiniz eminim ki bu kavgayi HASARSIZ atlatmami saglayacak güzel bir DUA ögretirdiniz :))
Endiseye mahal yok degerli dost. Bugün kalemimin tatil günüydü. Yine rahat durmadi. Ziyarete gelenlerin yüzlerine ufacik da olsa bir tebessüm kondurmak istedi, HAYIR diyemedim. Umarim basarmistir.
Önce geçmiş olsun diyorum. Ve maşallah ya, ne hoştu anlatımın şiiri okurken, senin yumruklara nasıl yol verdiğini resmen gördüm. Kafa atınca anlın felan yarılmadı değil mi, gencin dişleri bir yerlerine denk gelmedi inşallah?.:)) Öyle yada böyle ne olursa olsun okurken keyf aldım ben...:)) Mevlam korusun seni Kardeşim benim.